vonapa

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av J Von Apa - 15 januari 2010 16:01

Ingen fitt-Emmi men fitt-Dennis kom istället! Tog en "after work" som Dennis ville formulera det. Själv skulle jag hellre kalla det förtank!

   

Av J Von Apa - 15 januari 2010 14:31

Ikväll blir det öla av! Hemma en sväng och lyssnar på mother fucking Bo Kaspers jävla skitorkester, fast det finns EN låt som är ok (det är den jag lyssnar på) och det är den med Lisa Ekdahl. Hon är bra - Bosse suger!

Nu sitter jag iaf här och ska snart hoppa in i duschen, invänta Emmi och eventuellt ta en bira me'na. jag fortsätter dessutom mitt spionarbete med den där snubben jag är tänd på, men det går sådär. Jag är nog inte villig att få reda på för mycket om det nu skulle finnas några hemska detaljer. Om han inte skulle vara intresserad så skulle han nog inte skriva/kommentera mina logginlägg på FB (vilket han gör) eller så playar han lite me mig eller bara vilja ha mig som vän (wich sux). Han vet nog hur jag känner efter mitt vredesutbrott på Disa sist vi såga. Han hörde ju allt!

Ett tips till alla er som har någon som spanar in dig fast du inte vill ngt: svara aldrig på sms/telefonsamtal, tacka nej till alla inbjudningar och håll en låg profil. Det har iaf inte han gjort så jag förutsätter att han vill ha mig!


Jag är en sucker! Antingen är alla fula och ointressanta eller så är det mitt livs stora kärlek jag mött! Som tur är blir jag sällan kär...

Av J Von Apa - 15 januari 2010 14:24

AGOSIGOSIGOOOS!

Gud vilken pluttig och söt liten man! Han är 73 cm lång och dessutom har han ett gulligt namn; He Pingping.

Jag skulle vilja ha honom här hemma i en liten ask. Han skulle göra roliga konster som att jonglera med ärtor, springa runt i ett hamsterhjul eller rida runt på en katt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards