vonapa

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Tacka Gud för mina kunskaper inom husmoderns knep!

Av J Von Apa - 25 juli 2009 02:46

Hemma nu, askalas med inköpt sallad med sex (!) valfria ingridienser från rosa pantern! Jag åt kanske 1/4 av mat'n (gott imotgon bakis och skakis).

Kvällen var halal! "förfest" hos mig och sen till Deniz på efter/förfest varpå besök på Orange bla bla bla. Jag tröttnade på Linus livets ordsnack så jag drog till Palle i hopp om att träffa Raz, Dena eller någon annan. Jag fann Lotta & Gusty... Det var trevligt, men drog efter 20 min. Jag tror förfest hos Betzy och kalas hos Ankan blir 1000 ggr mer halal än kvällens eskapader. Nu fan ska jag zzzz! Förresten så kommer jag aldrig mer tillåta rökning inne då jag nästan kräks av stanken! Tacka Gud för mina kunskaper inom husmoderns knep! Jag har hällt upp en ättika i en äggkopp! Hoppas röklukten har försvunnit tills imorgon! Ps. jag har världens mest irriterande fyllehicka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards