vonapa

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Twilight

Av J Von Apa - 30 juli 2009 23:23

Det var ett jäkla tjatande om Twilight. ALLA vill se den verkar det som. Alla utom jag!

 
 
Ingen bild

Edith

2 augusti 2009 13:43

den va faktiskt bra:)

 
Ingen bild

iko

10 augusti 2009 01:12

jag såg den på bio. med gratisbiljett. den var inte så mycket bra som den var... fnissretande. sedan tvingade jag min sambo att se den. han höll på att ta livet av sig för att alla konversationer består av 80% autistiskt stirrande o tystnad. o så är den rätt dum också. men man måste se den. se den hemma på datorn såklart. inget fancy, det är den inte värd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards