vonapa

Alla inlägg under september 2009

Av J Von Apa - 27 september 2009 23:11

USA o deras jävla "frihet". hört talas om Sverige? frihet på lika villkor istället för de som har råd. Om man har frihet på lika villkor så är man terrorist och opatriotisk LOL GOD BLESS AMERICA (citerat diskussion på FB)

http://www.dn.se/nyheter/varlden/harda-ord-pa-demonstration-mot-obama-1.951716


 

Av J Von Apa - 27 september 2009 17:41

Vill du få fler läsare till din blogg? Klicka isf på länken!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Vonapa

Av J Von Apa - 27 september 2009 14:45

Gick till Konsum. Jag skulle ALDRIG ha gått om det inte var så att jag inte hade något snus och var så förbanat sugen på snask! Det var snyggingen som satt bakom kassan idag :)

Inhandlat chips och middag...


    

Av J Von Apa - 27 september 2009 12:55

Dagens outfit - morgonrock

Av J Von Apa - 27 september 2009 11:33

 

Gårdagen då? Jobbade till 21. Dagen var soft. Vi kollade på TV, lagade mat och gick på en promenad. Jag tog en taxi till Danielas nya lägenhet efter finalen av kändisdjungeln eftersom jag missade bussfan.

Daniela har flyttat till en lgh på Östra Ågatan precis vid Fyrisån och det var en fin och mysik lya! Jag skulla fota men telefonen dog. Jag hann bara ta två kort Rynkar på näsan

Ania var där också! Vi kolla på knasiga youtubeklipp och drog sedan ut i goda vänners lag. Sen rosa pantern och taxi hem. Allting bra!


Av J Von Apa - 27 september 2009 03:19

Nån brud ringer på min porttelefon för att få tag på min granne. Hon ber att jag ska öppna dörren varpå jag svarar att jag sover och INTE tänker öppna. Vem fan ringer på en okänd människas dörr 3 på morgonen och ber om att få komma in i huset?

Av J Von Apa - 27 september 2009 02:49

De senaste dagarna har jag fått perversa antydningar om att ha kinky sex! När NÅGONSIN har jag blivit erbjuden sex och på det här viset? Jag har bombarderats av SMS ikväll och om jag ska delge dig ett av mina sms:

"Jo, men jag talar om full mundering. Och sånt är ju trevligast på tumanhand i en säng. Om vi hånglade medans jag nöp dina bröstvårtor"...

Det finns ÄNNU mer smaskiga meddelanden och "perversa" SMS... Jag tackade iaf nej


Av J Von Apa - 27 september 2009 02:44

Tack Emmi för godispåsen!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards