vonapa

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av J Von Apa - 1 mars 2009 20:25

Jag har blivit medbjuden på persisk nyårsfest av Setareh på Silja Galaxy 28/3.

http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/Atish.htm 


Det kan ju bli hur jävla kul som helst! 

Av J Von Apa - 1 mars 2009 20:16

Fett rolig låt

http://www.youtube.com/watch?v=EnkW6JJZSgE&feature=related
Av J Von Apa - 1 mars 2009 17:01

Är det bara jag som tycker att denna videon är kuslig och är det bara jag som tycker att Daniel Westling ser läskigt "perfekt" ut? Dessutom blir jag lite skeptisk till fusklapparna...

Av J Von Apa - 1 mars 2009 12:39

Det är helt fantastiskt väder ute! Solen skiner och det är lagom kallt. Jag gick till kiosken fast en lite längre promenad eftersom det var så skönt! Handlade en dosa snus och en stor chokladkaka. Resten av dagen blir soft med tv/dator om inte Dena ringer upp och vill att jag hämtar mina träningskläder...

Av J Von Apa - 1 mars 2009 11:18

Föregående inlägg skrev Elisabeth och hos'na var det trivsamt! Vi drack vin och kollade på bilder och tjattrade. Vi kacklade nog också. Vi begav oss till Hijazz efter ett tag och de hade nått orientaliskt band som spelade. De tog 80 spänn för att komma in. Jävligt dyrt för det stället tycker jag men bra musik osv. Sedan drog vi till pub 19 och träffade Elisabeths kompisar. Jag tog en vända förbi max på vägen hem (för gamla tiders skull). Jag åt upp resterna till frukost!

Ska ringa Dena angående träning och mina kläder. Jag hoppas att hon har coolat sig lite... 

Så måste jag köpa snus!

Inget snus i mitt hus! 

Ovido - Quiz & Flashcards