vonapa

Alla inlägg den 15 mars 2009

...

Av J Von Apa - 15 mars 2009 20:12

HAHAHA! (shit)

Av J Von Apa - 15 mars 2009 12:33

Efter schlagern så ringde det som sagt i telefonen och det var Dennis & Anna som ville träffa mig på stan. Jag tackade nja och for ner med bussen. Vi bestämde oss för "Firman". Ett litet svålställe med 18-åriga brats som går ut och festar med slips, backslick och Långrocken på. Chilla liksom! Dennis & Anna var rätt packade. De hade druckit varsin flaska vin och Dennis började bränna papper från ljusen och sa "VA?" på allt man sa. Jävla gubbe!

Marcus kom också och jag och han gick på nått ännu svåligare hak där Jessica satt och vi skulle tydligen bli bjudna på Champagne vilket Marcus påstod, men icke sa nicke. HON blev men vi då? vadvadvadvadvad!?

Jag drog hem


Nu när jag vaknade så kollade jag mig omkring efter någon påse från Max, BK etc men sen kom jag på att jag faktiskt lagade eget fyllekäk igår och inget fanns kvar! Hembakat är ju alltid bäst! Glufs glufs!

Ovido - Quiz & Flashcards