vonapa

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av J Von Apa - 14 mars 2009 22:05

DET var otippat att Malena Ernman vann hela kalaset! Bättre det än att EMD, Måns eller Alcazar vann och Caroline af Ugglas kom tvåa! Jippie!


Dennis ringde nyss och jag ska tydligen ut nu. Be safe! 

Av J Von Apa - 14 mars 2009 21:44

Heja Caroline af Ugglas. Jag förutspådde rätt på Zelmerlöv & Alcazar som nu ligger 1:a & 3:a... Hoppas på tittarrösterna!

EMD

Av J Von Apa - 14 mars 2009 20:47

Och om EMD vinner så lackar jag ordentligt!

Av J Von Apa - 14 mars 2009 20:14

Tror att Måns Z eller Alcazar vinner schlagern... Hoppas inte. Hejar på den där grektjejen & Caroline af Ugglas...

Av J Von Apa - 14 mars 2009 16:35

Jag var ju på Norrlands en sväng igår. Dena jobbade i baren. Det var rätt kul att se henne "jobba" Hon stod men en kopp kaffe och alla de andra spang runt som yra höns och tog beställningar. Jag beundrar dig Dena för ditt livsnjuteri! En sak är säker, jag skulle fan ALDRIG jobba 18-02 i det tempot för 300 spänn per pass... Pass!

Av J Von Apa - 14 mars 2009 13:35

Stackars plutten. Skrattar högt!

Av J Von Apa - 14 mars 2009 10:56

Varenda jävla gång, samma jävla sak!

Av J Von Apa - 14 mars 2009 10:34

Lite bakis är jag allt! Jag vaknade 9 i MIN säng (och inte på soffan!) wööö!

Dessutom har jag en påse från BK i kylen :b. Det enda jag åt från den igår var en jävla glass jag köpte med knäcksmak! Haha. Annars var det nice igår. Jag och Linda satt i mitt vardagsrum och snackade och drack bira. Sen drog vi ner till Norrlands och drack billiga öl och jag agerade modeguru och fixade till folks kläder medas jag själv såg ut som skit. Marcus kom och vi drog. Jag mötte upp Setareh utanför. Linda och Marcus drog någonstans. Gh sög rätt hårt. Jag kom i luven med två finskor efter att ha sagt "Turpa kiini" till dom på skämt. Ena finskan lackade! "Det är det enda ni säger, turpa kiini, turpa kiini"

Eeh nääee folk säger väll inte så? Det är mer "Moi mukulat & sånt."

Nåväl, jag & Setareh var inte långvariga. Vi tröttnade på allt löst pack som tog våra sittplatser så vi drog till Plock en sväng men jag har redan bestämt mig för att jag inte gillar det stället av nån anledning. Jag drog till BK och nu sitter jag med micrad Big king *vill kräkas*


HAHA jag dör! Den där bilden av mig! Det där smilet och den där blicken! Jag bjussar! 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards