vonapa

Alla inlägg den 5 mars 2009

O

Av J Von Apa - 5 mars 2009 18:36

20.15 ska jag träffa Elisabeth på Vaksalatorg för att sedan knata till Marcus på förfest. Meningen är att vi ska på Orchidea saedan. Jag har tjatat på Razmig om att följa med också. Jag hoppas att kvällen blir trevlig och att visa människor INTE dyker upp på O ikväll...

Av J Von Apa - 5 mars 2009 11:24

Nej jag ska inte bli journalist! Jag lovar men de yrken som ser ut att behövas i framtiden är de saker jag vill syssla med. In your face arbetsmarknaden!

http://www.metro.se/2009/03/05/31196/bli-inte-journalist/ 

Av J Von Apa - 5 mars 2009 11:18

Och så ett litet meddelande till Emilia: Lägg inte på luren varenda gång jag ringer dig!

Jag ringde upp'na TYP 10 ggr och jag hann inte säga så mkt innan hon slängde på luren utan förklaring. Jäääävligt irri och hör sen! Typ mitt i en mening *klick* Ringer upp så mitt i en mening *klick* 

Detta är ett fall för Arkiv X  

Av J Von Apa - 5 mars 2009 00:49

Hittade Ben & Jerrys på mack hemåt. Ingen utgång förutom förfest men det var kul! Dessutom kom jag hem HELT gratis! Busskortet funkade inte och chaufförerna var snälla! En chaufför var merf svårglörtad men jag sa att jag FAKTISKT har åkt kommunalt i 15 år (och hör sen (fitta))

Ovido - Quiz & Flashcards