vonapa

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av J Von Apa - 11 mars 2009 22:53

Är detta ett skämt? Skulle det vara någon annan persons fel att Äckliga Chris Brown slagit Rihanna? Ska man skylla på någon så är det svinet som misshandlat sin flickvän? "Stackars Chris, den där managern som är 20 år äldre ska inte lägga sig i deras kärleksliv och Rihanna ska inte vara så avundssjuk. Hon förtjänade det säkert!" Eller vadå? Det finns ingen ursäkt för någon form av våld mot sin partner eller någon annan för den delen.

Ok jag är inget stort Rihanna-fan men wtf!

 Skär ballarna av honom och släng honom åt vargarna!


Läs dagens om du vill bli på sämre humör! 


http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=48219

Av J Von Apa - 11 mars 2009 18:12

Idag efter jobbet åkte jag hem till Dena. Jag skulle collecta mina kassar med träningskläder, skor, nya kläder och mp3 som jag lämnade hos henne sist. Vi satt och drack té i hennes rum och snackade om hennes nya karlakap/analsex. Hon hade nypermanentat hår, reaggefärgad sjal och solariebrunt anlete och hon stank Farenheit. Hon skulle iväg och jobba på Norrlands men innan hon for så gick vi till Palermo och tryckte i oss varsin Calzone~special med bea! Nu har jag sån paltkoma och är så trött i hela huvudet efter allt gaggande från barn, föräldrar, medarbetar och Dena (<3). Skönt med lugn och ro...Fredagen är iaf inbokad på Norrlands och studiebesök på D's "arbetsplats" och sedan Orange/GH.  

Av J Von Apa - 11 mars 2009 06:05

Nu blir det väll slut på wow när Sandra har kommit hem igen. Åh jag kommer att sakna dig Sanferdinan!

Jag har spelat på hennes konto när hon var i Gambia eftersom jag inte har betalat mitt. Jag ska sluta med tönt of töntcraft, fast det är jävligt bra tidsfördriv när det inte finns ngt på tv.

Du vet på fritiden finns det TVÅ alternativ: tv-skärm eller dator-skärm PUNKT!

Ovido - Quiz & Flashcards