vonapa

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av J Von Apa - 9 mars 2009 23:33

Nu är det knäpptyst hos grannen efter att jag bad Razmig sms:a att hon kanske inte ska slå i dörrar och vara så högljudd runt midnatt. Hon går säkert på tå just nu och tänker att jag är en sur gammal fittgubbe. Dessutom smyger jag på tå och försöker hålla låg profil för att inte verka ohövlig på något vis. Jag bad honom att skicka iväg ett vänligt meddelande, att jag vore tacksam om hon inte spolar vatten i köket hela tiden vid 2 på natten och kanske inte klampa eller slå i dörren så hårt eftersom det är så lyhört. Jag hoppas att det kom fram på rätt sätt. Grannsämja är rätt viktigt, men snälla, snälla, snälla! Fixa en ny lgh till mig! En stor jävla 4:a på Vaksalatorg eller Luthagen med >5000 i hyra. Går även bra med ett mindre hus i centrala Uppsala UTAN grannar! Haha! Nu ska jag tvinga mig i säng. Jag borde fan jobba natt eftersom jag är trött om dagarna och pigg om nätterna. Jävla iddi! 

Av J Von Apa - 9 mars 2009 21:44

Jag kanske borde ta bort föregående inlägg... Jag kanske borde ta bort ALLA inlägg... Äsch, det där bjöööd jag på!


:* 

Av J Von Apa - 9 mars 2009 21:42

Snusen på höger sida svider skönt!

Av J Von Apa - 9 mars 2009 21:16

Sandra, min syster skulle ha kommit hem från Gambia igår och tydligen så har hon gift sig där nere! Vad sker? Sitter hon könsstympad i en hydda med sex andra fruar, eller chillar hon vid havet med en god drink med sin kära man vid sin sida och kör två veckor till? Jag får hoppas på det sistnämnda!

Av J Von Apa - 9 mars 2009 20:46

Glömde jag säga att jag tycker att den här snubben är ashet! Det är en objektiv sanning och allt annat är felaktigt!

Av J Von Apa - 9 mars 2009 18:39

Av J Von Apa - 9 mars 2009 17:42

Får man vara så här förbannat jävla kuktrött? Jävla ordning på torpet säger jag bara... RAKT UT!

Tv-tablån:

* 19:30 Halv åtta hos mig

* 20:00 Design: Simon & Tomas

* 21:00 Spårlöst

* 22:00 Project runway


OJ JAG HÖLL PÅ ATT GLÖMMA 17:45 Uutiset


 Mvh / Carita 40+

Ovido - Quiz & Flashcards