vonapa

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av J Von Apa - 3 mars 2009 21:14

Jag är verkligen SÄMST!!!

Nu har jag varit så puckad och försökt kolla på projekt runway episod 5 på youtube men jag hittade inga bra klipp, så jag gick in på google och sökte på "project runway 5 winner". Jag är verkligen som ett barn som fingrar på sina paket några dagar innan julafton men inte kan hålla sig från att slita upp dom på en gång! Nåväl, voila! här har ni vinnaren...

Av J Von Apa - 3 mars 2009 19:42

Jag kom inte in på nätet på två timmar. Sjukt störande!

Nu har jag iaf ringt till kollega så att hon kan öppna åt mig och så har jag ringt mig sjuk in till kontoret. Jag vilar upp mig i några dagar. Det känns som att jag håller på att åka på nån form av förkylning så jag chillar. Det gör lite ont när jag sväljer och jag har huvudvärk och känner mig lite "dimmig" i huvudet. Dyrt med karensdag men det är värt att vila och hålla sig frisk!

Av J Von Apa - 3 mars 2009 13:31

Jävla iddi säger jag bara! Stackars lilla kissemiss, men jag vet, man kan fan bli GALEN på hyperaktiva smådjur som katter, dvärgar och småfolk!


http://www.metro.se/2009/03/03/77015/rokte-haschbong-med-katt-i-atalas/

Av J Von Apa - 3 mars 2009 13:27

Fy fan vad seg jag är. Jag har ont i huvudet och i halsen. Jag funderar starkt på att sjukanmäla mig imorgon (och resten av veckan). Tålamodet är kort och att jag fått äran att stänga inne på lågstadiet idag förbättrar inte situationen. Jag hoppas att det blir tomt fort! Jag vill ha semester nu!


Av J Von Apa - 3 mars 2009 07:46

Frukost = 1 glas vatten. Jag har ingen aptit när jag vaknar. Äter först på jobbet när vi har fruktstund och blir hungrig vid 11. Idag får vi Ugnsbakad laxfilé med räktäcke. Serveras med potatispuré.

Det är en lyx att vi får gratis måltider på jobbet. Pedagogisk lunch kallas det och jag spar en del cash och behöver inte fundera på matlåda som jag var tvungen att ta med mig när jag jobbade på Ottelin. 

Sånt är halal 

Ovido - Quiz & Flashcards