vonapa

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av J Von Apa - 17 mars 2009 20:39

Hänvisar till nya bloggen där jag börjat skriva. Finns på mina länkar undet

"the new shit"


Av J Von Apa - 17 mars 2009 13:51

Min omröstning på slidan, det är ingen som har klickat in februari eller november... MÄRKLIGT! Resultatet publiceras efter 50.000 röster.

Av J Von Apa - 17 mars 2009 13:33

Jag håller med den ryska ambassadörens uttalande om att pausunderhållningen var osmaklig och fördomsfull, men lite kul var det ju allt!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4664919.ab

Av J Von Apa - 17 mars 2009 13:29

Aptrött! Jag somnade vid 01.30 igår och jag känner mig som en hjärndöd zombie. Jag vill hem! Det är en sån dag då man blir irriterad på det mesta men jag försöker vara professionell mot barnen och personalen. Jag ska lägga mig i god tid ikväll!

Av J Von Apa - 17 mars 2009 07:52

Usch vad trött jag är på morgonkvisten! Jag MÅSTE lägga mig i tid. Inga jävla ett-fasoner. Jag får fan lägga av att plåga mig själv på det här viset! Dessutom måste jag ta itu med min satans garderob! Slänga ut grejer, vika ihop kläder och sortera! Nu ligger allt hullerombuller. Slungar ut allt på golvet när jag letar plagg på morgonen för att sedan se att bussen går för en minut sedan, mosar in allt i en stor jävla klädboll på någon ledig plats i skabbgarderoben för att sedan kuta till knöfull buss. Jag ska fan inhandla en cykel så att jag kan ta våriga cykelturer och göra mig av med all gammal bråte. Det som suger är att jag har så mkt gammalt bråte! Typ min gamla dator som ligger i garderoben i en stor kartong som tar plats, massor av papper som räkningar som jag sparat i en hög på mitt skrivbord, 1000 armband som ligger här och där. Nä jag vill riva ut hela lägenheten och plocka in allt igen och BARA ta med det viktigaste. Det ska bli mitt nästa projekt! Det kommer att bli askul!

Ovido - Quiz & Flashcards