vonapa

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av J Von Apa - 28 mars 2009 14:47

Snart bär det av! Jag har duschat och packat inför resa på båt för att fira det  persiska nyåret. Jag känner mig dock orolig i magen efter öl/vin igår. Jag ska leta reda på en resorb nu. Puss

Av J Von Apa - 28 mars 2009 12:48

52 personer röstade i förra omröstningen. Vinnande favoritmånad blev Juli!

LOL

Av J Von Apa - 28 mars 2009 10:56

Av J Von Apa - 28 mars 2009 08:10

Ärligt. Deras miner...

Av J Von Apa - 28 mars 2009 08:07

Obs! Jag är vaken! Steg upp 07:30 för tvätthämtning. Jag ska fan sova igen.


Kryssning idag också!

Av J Von Apa - 28 mars 2009 08:00

Jag blev uppringd igår EM när jag låg på soffan med täcket draget över huvudet, redo att sofva. Det var Linda som ville ta en öl. Jag tackade ja. Drog på mig andra kläder, spray med parfym och gone!

Jag träffa'na på byn. Hon hade med sig en kursare och en kompis. Vi drack öl på Rififi (?)

Raz kom och sen kom Sheitane med Fati. Sheitane berättade att buffén INTE ingick i kryssningen. Jag som var sugen på maten! Fati pratade om Restylane (läppförstoring) och jag ska fan göra en förstoring så att jag får plutläppar! Det är fint!

Jag och Raz åkte till Elisabeth. Vi handlade varsin present (Jag handlade grillbestick & Raz köpte en påskhare i choklad.)Vi blev bjudna på vin som svin! Youtube och babbel. Hamburgare på vägen hem (som jag åt till frukost.)


Ovido - Quiz & Flashcards