vonapa

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av J Von Apa - 12 mars 2009 17:13

Hänga tvätt är det tråkigaste jag vet! Jag är inte särskilt huslig av mig. Diska, tvätta, städa, dammsuga, torka fönster, vika kläder, bädda sängen m.m är så jävla B! Jag vill ligga i en solstol  och bli uppassad!


Sandras vykort från Gambia har kommit apropå solstolar. Där var det härligt, varmt och skönt! Hon hade suttit på samma flyg från Gambia som Mona "Ponani". Vad är oddsen för det?


Dessutom stör jag mig på mitt startfönster. Den där jävla msn-sidan med deras s.k "nyheter". Bara massa skvaller och tönterier. Jag ska byta startfönster (kom jag på nu...) Jag visste inte hur man gjorde. Jag suger på datorer 


Av J Von Apa - 12 mars 2009 13:02

Jag blev förvånad att han inte blev skickad till Guantanamo...


http://www.metro.se/se/article/tt/2009/03/12/irakskokastare/

Ovido - Quiz & Flashcards