vonapa

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av J Von Apa - 8 mars 2009 19:11

Nyss hemkommen efter en rolig festhelg och myshelg! Jag och Sofie gick till Mongoliska bbq, det stället vi gick till sist men det var smockfullt så vi gick till en annan mongo-bbq. God mat men bakis som en a-lagare. Vi tryckte i oss mongomat, kinamat och äckliga sushibitar! Sen gick vi en promenix till ett fik. Tågresan hem var avskyvärd. En hyperaktiv unge hoppade runt på sätet och levde rövare. Inget att rekommendera när man är bakis och skakis!

Nedan är bilder från gårdagens fest och dagens mys med Sofie.

Av J Von Apa - 8 mars 2009 14:10

Nu ligger jag på Sofies soffa lagom utslagen och tittar på andra avenyn. Jag har fått första säsongen av Queer as folk! Jippi! Gårdagen var kul. Danne& co plockade upp mig utanför min bostad och vi åkte till Stockholm och gick på Paradise. Jag var inte kvar så länge eftersom de försvann hela tiden så jag drog till Slick på Mosebacke. Marcus mfl var där och det var mycket bättre musik och snyggare människor också! Rätt surt att jag inte fick skjuts hem men trevligt att träffa Sofie. Svängde förbi Mac Donnald's och köpte hamburgare till oss.

Ovido - Quiz & Flashcards