vonapa

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av J Von Apa - 22 mars 2009 23:56

Den där listan över mest aktiva bloggare är rätt rolig. Bara för att man skriver mycker betyder inte att man skriver varierat. Inget illa menat men om det står " bebe älskar diggggg" i 9/10 inlägg så tycker jag att det är lite fuskigt! FUSKIGT var ordet! Jag syftar naturligtvis på ettan på listan. Mitt mål är att hamna på mest besökta sidan. Det känns mer normalt. Puss på er alla

Mvh/skrivfjanten

Av J Von Apa - 22 mars 2009 23:10

 45'e plats nu.

hahaha

TV4Fakta är min favritkanal. Ska kolla på ngt spännandemordutredningsprogram. Beck innan men the real shit är mer spännande!


Av J Von Apa - 22 mars 2009 22:43

Smart T-shirt. Jävligt smart. Verkligen...



(smuts)

Av J Von Apa - 22 mars 2009 19:12

Min smidiga syster finns med på Youtube och jag tycker att detta klippet är hysteriskt kul. Kanske för att jag känner henne. Kanske för att hon ser ut som något konstigt djur som inte borde klättra. (Det är ju precis det hon är)...


"Inbäddning inaktiverad på begäran"


Kolla in länken nedan om du vill få dig ett gott skratt (eller inte)


http://www.youtube.com/watch?v=zOI4bMpDykE

Av J Von Apa - 22 mars 2009 19:06

Jag skäms nu.

Av J Von Apa - 22 mars 2009 16:07

Emmi

Av J Von Apa - 22 mars 2009 16:04

Oooops. Grannens pojkvän knackade just på och bad om ursäkt för att de väsnades inatt. Jag blev typ ställd och sa att det inte var nån fara och att det var bra att de knackade på och bad om ursäkt. Jag knackade ju på väggen inatt. Jag ljög och sa att jag jobbade idag och behövde sova men om de skulle festa så får de gärna knacka på och säga det. Ingen fara, ingen fara. Tror jag sa det 5 ggr fast jag menade det inte. Jag måste bli lite hårdare! Jag sa dessutom att jag inte ska skvallra och pekade uppåt. Min hyresvärd bor nämligen i skorstenen på taket.

Av J Von Apa - 22 mars 2009 16:04

Smärtfri lunch förutom uppsvälldhetssmärta efter god pasta med köttfärssås. Emilia & Micke kom och de såg ut som två spöken efter gårdagsfest (Ja jag sa spöken Emmi, pökspöken.) Andrés var också där såklar. Sandra var förkyld och hemma hos mamma och Linda hade annat att göra. Jag är fortfarande asmätt!

Stannade på Willys efter lunchen och handlade föda så att jag kan äta något fram till onsdag. Tog sedan 1:an och gick av vid ackis och tog en kringelkrokig promenad genom villaområdet. Fina hus det finns i Kåbo må jag säga!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards