vonapa

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av J Von Apa - 2 mars 2009 23:21

Så vill jag säga att de flesta personer vars bloggar jag brukar läsa inte uppdateras särskilt ofta. Det är nog mest jag som är så fjantig så att jag känner att jag måste skriva något varje dag. Nu har jag iaf kollat på project runway <3. Jag ska försöka hålla mig borta från att tjuvkika på youtube eftersom måndagar suger och det är rätt kul att ha ngt kul att glo på en sugig måndag.

Jag fick min leverans av gindrink på burk från Sandra på jobbet vilket INTE sög. Hon hade åkt kryssning och jag bad snällt om hon kunde köpa ett sexpack, så nu ska jag dricka drinkar som smakar saft till helgen, om det blir korridorsfest eller något annat återstår att se.

Vill även gärna berätta att mina rapar smakar italiensk buffé... Nån som har lust att hångla?

En annan lite pinsam sak är att jag har dragit alla mina sängkläder till soffan. Jag älskar att sova i den och zappa mellan kanalerna när jag halvsover.

Av J Von Apa - 2 mars 2009 21:26

Ursäkta min kiss & bajshumor!

Av J Von Apa - 2 mars 2009 21:14

Är det bara jag som tycker att sånt här är extremt kul? 

Av J Von Apa - 2 mars 2009 19:50

Idag mellan jobb och möte så träffade jag Raz på stan. Vi skulle ses och käka och vi begav oss till Little Italy där de har buffé med pizza, gratänger olika fisk/kött och en underbar salladsbuffé. Det var halal och jag blev vrålmätt! En sak som jag tycker är så jävla orättvis är när unga killar kommer trådsmala med en tallrik med 8 pizzor, ett kilo gratäng med drypande ost på, fläskigt kött, såser osv och så äter dom upp allt och går inte upp ett gram medans en annan råkar få i sig ett riskorn och går upp 60 kilo!


Sedan köpte jag 4 brownies som jag bjöd tanterna på jobbet på. Tyckte att vi var värda det! Mötet var rätt ok då vi pratade om barnen och hur vi ska lösa olika problem. Tiden gick fort för en gångs skull. Sen på bussen hem plockade jag upp en metro från sätet framför mig. I den stod det att en ny säsong av project runway börjar ikväll! Jihoo! Jag lär sitta framför youtube och leta klipp och jag lär inte kunna vänta till sista avsnittet på svensk tv är slut för att få se vem som vinner skit'n (men jag ska försöka).

Av J Von Apa - 2 mars 2009 14:19

Jag ska hem och läas mina omdömenfrån tidigare jobb tror jag!

http://www.aftonbladet.se/wendela/jobbet/article4536628.ab

Av J Von Apa - 2 mars 2009 07:50

måndag igen. Jag begriper inte vart alla strumpor tar vägen! Jag hade ju köpt ett lass hem för nån månad sedan men nu finns det typ INGA kvar. Man får leta udda i alla lådor och vrår. Det fick bli två svarta där det står tuesday på vänster strumpa och friday på den andra.

Dessutom hade jag tänkt träna idag men mina kläder är ju kvar hos D och jag kommer inte att hinna hem till henne + träna på två timmar så jag hämtar grejerna efter mötet ikväll eller imorgon.

Igår tittade jag på filmen Babel. En asbra rulle! Lite sugen på bio. Jag har ju kvar min biobiljett som jag fick i julklapp från Uppsala kommun. Funderar på Mammut. Några förslag på bra filmer som visas på bi just nu?

Nu måste jag gitta! Be safe! 

Ovido - Quiz & Flashcards