vonapa

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av J Von Apa - 30 mars 2009 22:27

Det finns ett barn på mitt jobb som tror att jag heter TOTTA. Normalt!

Av J Von Apa - 30 mars 2009 21:37

Iran på Östersjön. Alla bilder tagna av Setareh Persson.

Av J Von Apa - 30 mars 2009 21:34

ROFL!

Av J Von Apa - 30 mars 2009 20:29

21.00 ikväll på TV4+ ska min syster vara med i programmet "hundcoachen"


"Svensk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 4 av 14. Sandra har tagit hand om hunden Emma åt sin mamma. Emma har aldrig fått lära sig att gå i koppel och det ställer till problem när Sandra och sonen Emanuel går ut på promenad med henne. Hunden Zeb från Ånge älskar att åka skoter men har problem att kontrollera sin iver. Det gör att hans ägare är rädd att han ska bli överkörd. Även 05/04."


Jag kommer DÖ av skratt!

Det värsta jag har varit med om i Tv-väg var när Setarehs film om damtoaletten visades på TV och jag transade! Programmet visades på SVT!!! Fan vad jag INTE ville vara med! ATT jag ställde upp! Skämdes dagen efter men ingen sa något på jobbet... Detta är några år sedan men Gud vad jag tyckte att det var pinsamt! Fan vad dum jag var, fast kul nuefteråt när det är glömt. LOLZ!!!!



http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.916992

Av J Von Apa - 30 mars 2009 20:17

Här är förslag på nya modet för killar (?) i superrapid. Min favorit i gag-ballen

http://www.makeagif.com/uploads/1238436835/animated.gif





Av J Von Apa - 30 mars 2009 19:47

Tanterna blev så glada så att de blev sprutorgasm i hela skolan!

Av J Von Apa - 30 mars 2009 17:11

Tbx från stan. Träffade Daniela AKA "Den chilenska faran" samt Mona AKA "den afrikanska trollpackan"

Jag och D drog till Cupido och handlade en sallad. I love deras sallader. Denna gången blev det avocado, fetaost, soltorkade tomater, stora bönor som jag inte vet namnet på (Tror dom hetter Arne, Frilli, Fiddlie, lille marängi & Fido) och den sista ingridiensen har jag glömt...

Det var iaf gott. Sen knatade vi in på stjärnurmakarna och där fick jag hjälp med min nyinköpta klocka. Ställa in rätt tid och dag du vet.

Ett kg godis till mötet inhandlades från Hemköp också, så nu blir tanterna glada!

Av J Von Apa - 30 mars 2009 15:43

Jag ska träffa den chilenska faran. Hon kommer till mitt jobb efter att hon "borstat tänderna." Jag vet nog vad hon EGENTLIGEN ska borsta...

Vi ska äta ngt. Jag är småsugen på pizza eller thai.


Fan vad dålig jag är på att skriva i blogg.se

Det blir mest CtrlC - CtrlV inlägg där. Det är denna blogg'n som gäller för det mesta. Unna mig att chilla liksom...


Bild: Den chilenska faran fotat av ngn (inte jag)

Ovido - Quiz & Flashcards