vonapa

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av J Von Apa - 26 mars 2009 22:00


Hägglund kan kyssa min röv! 

Av J Von Apa - 26 mars 2009 18:53

Min nya klocka. Jag har den blå. 

Av J Von Apa - 26 mars 2009 18:20

Det där halsbandet är rätt gay. Hela uppenbarelsen vill säga.

Av J Von Apa - 26 mars 2009 18:15

Så, nu har jag smällt i mig en hel jävla tallrik pyttipanna. Jag fick hjälp med att handla mat av pappa. Vi var på Ica Maxi och kalaset gick på 1000+. Rätt duktigt för en ensamstående korv.

Av J Von Apa - 26 mars 2009 13:19

Men guuuud vad pinsaaamt!

För alla er som har skunk.se, besök Gothbilder3.0 Där finns en jävligt ofräsch bild av någon snubbe som skiter en brud i ansiktet. Jag hade öppnat den sidan och sedan kollat runt på andra sidor under tiden ovetandes om bilden i fråga...

Två av mina kollegor stod bredvid och så råkade jag öppna skunkfönstret voila!

De lär tro att jag scat-surfar (om de såg)

Av J Von Apa - 26 mars 2009 13:03

Dagen har varit rätt smärtfri trots bakfylla. Jag kan verkligen rekommendera Resorb. Guds gåva till den alkade dagisfröknen. Säger man fröknen?

Dessutom mängder av H2O och en dunk GHB så är dagen perfekt.

Efter jobbet ska jag storhandla. Jag hoppas jag har pengar kvar efter gårdagens shoppande. Hahahahahaha (not.) Pappa ska köra mig till något supermarket och sedan köra min föda hem. Sånt är halal!


Jag tänker inte tvätta idag. Jag ringde min snälla granne och han var villig att byta tvättdag. Surt för honom att åka på fredagar. Vi har en tvättdag i veckan. Jag har torsdagar. Jag har sagt till grannen att han får tvätta på torsdagar innan jag kommer hem från jobbet. Jag är faktiskt ganska snäll!

Av J Von Apa - 26 mars 2009 07:28

BarbaRöv...

Av J Von Apa - 26 mars 2009 07:26

Vilken BArba är du? Jag blev Barbarbok... OFTA!

Jag är beroende av FB quizzes...



Om BarnaNapalm eller Barbafläsk skulle finnas, skulle jag LÄTT bli en av dom.

Ovido - Quiz & Flashcards