vonapa

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av J Von Apa - 16 mars 2009 23:23

Jag gjorde en så jäkla rolig och knäpp grej idag. Jag kollade på programmet spårlöst och på löpsedlarna stod det: "Tårarna visas i "Spårlöst" - men TV4 mörkar tragedin."

Jag var ju tvungen att kolla upp det där, men fann inget på Aftonbladets hemsida så jag sökte på hennes förnamn och på ordet spårlöst på Google och då kom det en länk till hennes Facebook varpå jag skrev ett trevligt brev och önskade henne lycka till. Är man med i TV så får man faktiskt räkna med stalkers! Haha. Dessutom såg jag min syster på TV också! Det var en trailer för något program om personer som har flippade hundar och det ska visas på tv400 eller liknande. Jag gapade stort när jag såg henne och Emanuel med Emma dragandes i kopplet som en tokig hynda! Jag kan fixa autografer sen om ni vill ha (500:- st)

Jag är så dålig som har TVÅ bloggar. Jag kopierade den här texten till den nya. Jag har lite separationsångest... Jag får ta farväl nån annan dag. 

Av J Von Apa - 16 mars 2009 22:31

Jag kanske skriver i båda. Holla at your boy liksom!

Av J Von Apa - 16 mars 2009 20:37

Usch nu har jag skaffat ännu en blogg. Tänkte börja om på ny kula som tanten sa... Vi får se om jag tycker att den nya blir bättre. Hoppas det är ok...


http://vonapa.blogg.se 

Av J Von Apa - 16 mars 2009 19:45

Nu äntligen hemma efter en monstermåndag med personalmöte. Under min "håltimme" så åkte jag ner på stan och träffade Deniz. Vi strosade runt i butiker och jag köpte med mig en välj-fem-ingridienser-sallad som jag tog med till jobbet. Kyckling, Mozzarella, rödlök, gröna oliver & avocado. Mumsigt.

Sen fick jag skjuts hem av snälla Caroline som jobbar på mitt jobb. Det var så här nära ---> - att vi körde på en tjej och hennes pudel. Hon stannade upp och glodde på oss helt förstummad. Fan, folk kliver rakt ut i trafiken och tror att de är odödliga bara för att de har ett övergångsställe framför sig, mörkklädda och ingen reflex. Hon kanske förtjänade att dö? 

Av J Von Apa - 16 mars 2009 14:05

Jag skulle ta mig fan ALDRIG bada på ett ställe som kallas för "Black Jungle Swamp." Min mardröm är att bli uppkäkad av en krokodil, haj eller åsna.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4658823.ab

Av J Von Apa - 16 mars 2009 07:52

För alla er som rakar anletet och sedan har på parfym (franskt) vet hur jävla halal det är! Typ napalm...

Ovido - Quiz & Flashcards