vonapa

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av J Von Apa - 23 mars 2009 22:29

Moi

Av J Von Apa - 23 mars 2009 21:15

Ålder och födelseinformation

Ålder: 28 år, 6 månader och 26 dagar
Född för antal dagar sedan: 10 437 dagar
Född på vilken veckodag: Måndag

Stjärntecken

Stjärntecken: Jungfrun

Kinesisk astrologi

Födelseår: 4678 (enligt månkalendern)
Element: Metall
Djur: Apa

Av J Von Apa - 23 mars 2009 19:43

-Vart bor du någonstans?

-Årsta. Du då?

-Jag bor i Kåbo.

-Vart ligger det?

-Typ vid Sommarro. Vet du vart det ligger?

-Näe, men jag känner igen Kåbo. Ligger det vid Heidenstam?

-Nä, mot Eriksberg. Vet du vart det ligger

-...

-Men typ efter Botaniska då? Vet du vart Botaniska ligger?

-Nej men jag känner igen det där "Botaniska"

-Mot Gottsunda

-Jaha! Bor du vid Gottsunda?

-nej, nej, nej... Om vi säger så här... (Tar fram papper och penna och ritar en karta. Personen fattar ändå inte)


(Där försvann hela tjusningen med att säga att man bor i Kåbo... Jävla studenter som inte hittar i stan.)


Förresten, var fan ligger Årsta? 

Av J Von Apa - 23 mars 2009 18:18

1. Ta närmaste bok,slå upp sidan 18, vad står det ?

Barnporträtt

Små barn har litet ansikte i relation till resten av huvudet. 

2. Sträck ut din vänstra hand,vad rör du vid ?

En kruka

3. Vad såg du senast

En kruka

4. Utan att se efter,vad är klockan

18:22 (18:20 IRL)

5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu ?

Grannen som spelar musik

6. När du senast var ute,vad gjorde du då

Åkte från jobbet

7. Vad tittade du på innan denna undersökning

Nyheterna

8.vad har du på dej?

Dödskallelinne / svarta kalsonger

9. Drömde du nått i natt ?

Ja men minns ej vad. Något om chokladkulor minns jag bara.

10.När skrattade du senast

På jobbet åt barnen (inte med barnen, ÅT barnen)

11.Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i

Tavlor och en spegel samt bokhylla.

12. Har du sett nått konstigt på sistone ?

Tror det...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Roligare frågor än vad det brukar vara...

14. Vilken var senaste filmen du såg

Beck

15.Om du blev mulltimiljonär,vad skulle du köpa då?

Mullti? Jag skulle köpa en lägenhet, ett hus, renovera assnyggt, nya kläder. nåra utbildningar, personlig tränare och resa.

16.Berätta något om dej själv som andra inte vet?

Jag fes

17 George Bush

George Usch

18-19. vad ska dina barn heta Pojk-o Flicknamn?

Jag har inte bestämt mig.  

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Var?

Ja kanske om jag kan språka. Danmark eller Spanien vore nice.

21.Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten

Obegränsat med ostkrokar.

Av J Von Apa - 23 mars 2009 16:07

Här har vi en duglig partner! Resten kan dra!

Av J Von Apa - 23 mars 2009 16:01

Om jag skaffar mig en duglig partner så ska jag iaf inte kalla honom för Bebe...

Av J Von Apa - 23 mars 2009 13:57

Jag klättrar sakta men säkert upp för stegen på listan över de mest aktiva. #22 at the moment. Jag är så patetisk!

Av J Von Apa - 23 mars 2009 13:53

"johannes, seriöst, varför kan du inte bara hålla dig
till en blogg istället för att hålla på att skriva
typ samma saker i två? dryyyyyyygt."


Jo du, det ska jag berätta för dig Daniulla. Det är för att jag är så jävla schööönt!


Dessutom lider jag av separationsångest.


Ovido - Quiz & Flashcards