vonapa

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av J Von Apa - 7 mars 2009 21:49

Jag fick ett ryck och ska snart åka till Sthlm och gå på Paradise. Jag har aldrig varit där, men det lär suga. Danne kommer och plockar upp mig och jag panikletade efter något rent och respektabelt att ha på mig. Hittade en t-shirt som luktar... Det får duga. Lite krimskrams, en ful väst och tonvis av parfym.

Av J Von Apa - 7 mars 2009 19:15

Alltsååå... Jag får sånna här mail titt som tätt på qx. Vad är det frågan om??? En person skriver ett sånt mail och avslutar sedan sitt konto på qx. Någon som kan förklara? 
"hello dear

Hej, bra dag !!!!!!!!!!!!
Mitt namn är Miss.jeannette, jag såg din
profil i dag på (www.qruiser.com) och flyttades och bli intresserad av dig, jag kommer att vilja att ni skicka mig ett mail till min adress(jeannette_gd@yahoo.com) så att Jag kan ge er mina bilder för att du skaveta vem jag är. Jag tror vi kan gå härifrån? Kom ihåg färg eller distans spelar ingen roll men LOVE frågor tilld i livet). Svara mig tillbaka med min e-postadress (jeannette_gd@yahoo.com) hoppas att du hör
av dig snart.
din Miss.jeannette
==================================
Hi,Good Day!!!!!!!!!!!!
my name is Miss.jeannette,I saw your profile today at ( www.qruiser.com)and was moved and become interested in you, I will like you to send me an email to my address (jeannette_gd@yahoo.com) so that i can give you my pictures for you to know whom i am. I believed we can
move from here? Remember colour or distance does not matter but LOVE matters allot in life). Reply me back with my email address (jeannette_gd@yahoo.com ) hope to hear from you soon.
yours Miss.jeannette"

 

Av J Von Apa - 7 mars 2009 18:43

Ge mig ett kårleg.

Av J Von Apa - 7 mars 2009 14:15

Gårdagen var så jävla tråkig. Jag satt framför datorn eller teven och töntade mig. Jag ringde folk men de flesta var opå. Typ att de skulle tönta och ta det lugnt. Dennis sa att han, Anna, Dan & Raz satt på Treassens nedervåning (?) Drog dit och det fanns biljardbord där som dom spelade på. Rätt underhållande att se dom spela. Dom sög!

Idag blir det jag som tar det lugnt för jag har hamburgare till frukost idag med (if you know what I mean)

Vi hade iaf kalaskul och besökte även "VIP". För er som inte vet vad det är så ska jag berätta att det är en liten spelhåla med en liten bar och JÄVLIGT skumma gäster. Stället har en sån där härlig svartklubbskänsla. Det är alltid bråk där. Typ "Hörrö du är skyldig mig 25.000 Jag trodde vi var vänner" Eller när en snubbe slet i bartenderns arm och hon skrek i panik att trycka på larmknappen. Igår var det lugnt förutom den läskiga gubben som stirrade på oss i 20 minuter.

Dessutom springer bartendern imellan blackjackborden och är croupier, blandar drinkar och häller upp öl, torkar bord osv. Det där med blanda drinkar kan man ju diskutera. Jag bad om en applemartini "Men jag är inte bartender egentligen" Varpå jag bad henne att improvisera. Det blev öl sen. Alla jag satt med tyckte att VIP skulle bli nya Palermo, men jag är skeptisk. Anna var rädd och tyckte att det kändes som resident evil. Jag instämde. Sen blev det shamrock och hemgång med en kasse käk från BK.

Ovido - Quiz & Flashcards