vonapa

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av J Von Apa - 1 maj 2009 18:31

Jag sitter och väntar in Setarehs bilder fån igåt. Väntar och väntar och väntar... Jäklar vilken tid det tar för dom att laddas upp. Mina ploppar upp på en gång. Nu ska jag äta!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 17:37


Affärsverksamhet bloggar


Vissa har den där symbolen nere i högra hörnet. Jag är så jävla puckad när det gäller datorer, html osv.

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:54

Jag var tvungen att prova www.twitter.com

Ja, det är det nyaste inom bloggandet. Man får bara skriva 120 tecken (vilket jag tycker är lagom). Min Http://twitter.com/vonapa lär inte bli långvarig, men ändå kul att testa! Twitt twitt!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:33

"Människors stöd runt om i världen hjälpte inte mordanklagade Delara Darabi, 23, i Iran.

På fredagen den 1 maj avrättades hon i fängelset i Rasht.

– Delara hängdes utan att någon informerades, säger den norsk-iranske läkaren Mahmood Amiry-Moghaddam till VG nett."

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:29

Nu har jag slumrat på soffan tills nu. Det var jag värd!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 08:59

Jag väntar bilder från igår då jag inte kunde ta några egna. Jag får nog från någon! Linda och Setareh skulle sända till mig.Jag är bakishungrig. Sugen på köttfärssås på burk eller yoggi-.

Av J Von Apa - 1 maj 2009 00:45

Åååh GUUUD vad jag älskar den här låten på fyllan (som nu.) Typ mima med hopprepet. I <3 Dionne Warwick! Dessutom är Stevie Wonder, Luther Vadross & Whitney Houston medverkande i låten. Lyssna på deras röster. De är helt sjukt bra!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 00:01

Hemma 00:00 lagom kalas. Jag talade med Ania som påstår att hon inte har tid att uppdatera sin blogg. Vad gör folk som tar sån tid? Jag tror att det handlar om lathet! HA!


Nu är Valborg iaf avklarat. Jag har haft roligare Valborg i mina dar, men det var inte den sämsta--- Vi satt först en drös kollegor på Palle, sen Hum-C med syster, Setareh, Ankan och den pruttande spanjoren (inga pruttar idag.) För/efterfest hos Setareh med miming framför youtube för att sedan dra till Orchidea. Där sög det så jag drog hemåt. Nu ska jag iaf sofva!

Ovido - Quiz & Flashcards