vonapa

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av J Von Apa - 18 maj 2009 16:13

Efter jobbet drog jag till the rövhouse och jag fick den otrevliga expediten igen. Han verkade tro att jag försökte lura honom. Jag var inte på humör.

Sen när han packade upp min mobil och avlägsnade alla attiraljer som jag redan hade så sa han "betalar du med kort?" varpå jag, som ett frågetecken sa "VA?"

-Ja det är en självrisk på 500 kronor.

Jag får vänta med det till på måndag eftersom jag har så dåligt med cash just nu, kläckte jag ur mig och det gick bra. Jag gick därpå till hemköp. Hanlade ingridienser till en grönsakssoppa som jag ska laga ikväll. Dessutom en dosa snus inhandlades.

"Har du leg?" frågade kassörskan *suck* Ja, jag har leg. Vad bra att jag ser ut att vara under 18, sa jag.

Jag fyller fan 29 i augusti. Är det allt babyhull som gör att jag ser ut som en ungjävel  eller hade hon också en dålig dag?

Av J Von Apa - 18 maj 2009 14:00

 "I dag fortsätter döda personer att leva på nätet. Nu kommer tjänsten som låter dig sätta punkt för ditt sociala liv på nätet – från andra sidan." 
 

"Webwill ska vara kopplat till folkbokföringen, så en arbetsdag efter att en läkare har utfärdat dödsattesten når det Webwill. Då verkställs användarens önskemål.
– Fördröjningen är för att anhöriga ska ha tid att underrättas innan konto börjar raderas och statusändringar ändras, säger Lisa Granberg."


http://www.metro.se/2009/05/14/5329/tjansten-som-rensar-natet-efter-din-d/

Av J Von Apa - 18 maj 2009 07:46

Wöööö wöööö Nu blommar't! Äntligen måndag!!!112323fdx kdujsahr3i90394


Jag är så aptrött som man kan bli. Jag hade tänkt mig ett sundare kostval och kanske ta upp träningen igen. Jag får gå själv (om jag går) Just nu känns det lagom pepp. Det är skönare att bara softa, men rätt bra när man har tränat klart och känner sig stolt och dutti! Några minuter på cykeln skulle jag kunna tänka mig på Friskis & svettis. Det blir ju FAKTISKT en liten promenad fram & tbx också...


Troligt.

Ovido - Quiz & Flashcards