vonapa

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av J Von Apa - 4 maj 2009 23:33

Känsliga tittare varnas, men den här T-shirten funderar jag på att köpa till min syster i studentpresent... http://www.hellowilly.com/

 

Av J Von Apa - 4 maj 2009 18:29

PUST! Nu har jag storstädat! Vardagsrummet iaf. Drog fram soffan och gudars bananer vad med damm! Jag slängde dessutom en hel svart sopsäck fullpackad med grejer som jag inte fattar att jag har sparat på! Väl vid källsorteringen så ser jag ingen kontainer för brännbart *SUCK* Jag lämnade säcken bredvid där för den var så satans tung och dessutom tycker jag att det är konstig! Vadå ingen kontainer för brännbart!?!


Nu har jag iaf satt igång med middagen som skall avnjutas i ett skinande rent vardagsrum framför teven! Missunnar någon mig det?


Av J Von Apa - 4 maj 2009 15:28

Nu är det borta S.

Av J Von Apa - 4 maj 2009 14:53

Jag letar efter barnvisor och kom in på en sida med gamla visor och ramsor. Den här tyckte jag var lite väl gammeldags:


Det kloka barnet.
Mjukt ris
Gör lillen vis,

Tar bort odygdsklåda.
Kära mor, med riset slå,
Det gagnar oss ju båda.


OKEEEEEEEJ! Jag hoppas inte att du sjunger den för dina barn! haha
Av J Von Apa - 4 maj 2009 14:03

Jag har faktiskt funderat på det där med sjalar/burkor, att designa en cool eller piffig burka. Kanske en lackburka eller en i genomskinlig plast. Den här "designern" spejsar ut sina sjalar med icke traditionella uppsättningar, hatt på själva sjalen eller en stor tygros prydd på toppen. Bra initiativ, även om jag tycker att man kan dra designen ett snäpp utöver det alldagliga svenssonmodet!


http://www.metro.se/2009/05/03/85365/hon-stajlar-din-sjal/

Av J Von Apa - 4 maj 2009 07:47

Jag har inte kollat ut men det känns som att det är jävligt grått, jävligt kallt, jävligt måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards