vonapa

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av J Von Apa - 11 maj 2009 22:39

Alla vet hur det känns att få ett hårstrå i munnen. Man känner på en gång ifall man har något i munnen som inte borde vara där. Minsta lilla smula! Jag har fått en blåsa på tungan och jag lovar, den känns! Jag åt min tacopaj som var skållhet! Inte halal. Snarare haram!

Av J Von Apa - 11 maj 2009 19:45

Skönt att va' hemma nu! Jag fick skjuts av en kollega och det var trevligt! Jag brukar fråga henne om jag kan få åka med vilket jag också mestadels får. Jag tycker iof att det är lite pinsamt att alltid fråga, men hon säger alltid att det är ok... Jag kanske får köpa någon liten present som tack eller nått!


Nu har jag iaf bokat in hela helgen och den går i familjens tecken. På lördag är det kalas för Evelina. Jag har inga pengar att köpa present för så jag funderar på att banga :/ Sen är det 17 maj på söndag och då bär det av till mormor. Dessutom är det schlagerfestivl på lördag och det vill jag ju inte missa.

Av J Von Apa - 11 maj 2009 13:59

Det första jag sa när jag nyvaken slog upp mina ögon imorse var "åh nej."

Det är en sån där pest-dag då jag slutar 15.30 och sen måste tillbaks till jobbet 17.30-19.30 för att ha personalmöte. Jag är redan astrött! Vad ska jag göra i två timmar under tiden? Jag har inga pengar att shoppa för och jag pallar inte att åka hem och sen tillbaks. Jag har dessutom ingen mobil med mig, så jag kan inte be någon träffa mig på stan för att fika. Jag får kolla om någon är inne på Facebook som jag kan fråga...

Nu ska jag sammanställa ett sånghäfte till våran sommarfest.

Av J Von Apa - 11 maj 2009 13:58

Utomjordingar eller inte – mer än 18 000 ufo-observationer har gjorts i Sverige. Över 300 av dem går inte att förklara. Men sanningen finns därute.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5114300.ab

Ovido - Quiz & Flashcards