vonapa

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av J Von Apa - 10 maj 2009 16:44

Det alla talar om just nu är den tursamme spanjoren som vann 126 miljoner euro! Omsatt i svenska pengar rör det sig om närmare 1,3 miljarder kronor.

Om jag hade 1,3 miljarder kronor... 

*Drömmer*


 

http://nyheter.se.msn.com/pengar/articlePS.aspx?cp-documentid=16691966

Av J Von Apa - 10 maj 2009 09:56

Assåååå dom här bilderna är så sjukt roliga! Roligast för oss tre som stod modeller skulle jag tro.

Av J Von Apa - 10 maj 2009 09:34

Jag bangade på utgång. Linda, Emmi & Heli gick ut på krogen men jag skulle träffa Drakulina och gå på någon privatfestfest. Linda hade inte tagit ut pengar då de sålde öl. Trodde hon att de tog kort på en privatfest? Jag bad om att bli hemkörd vilket jag blev och sen sov jag som ett litet barn...

För att inte förvirra er mer så ska jag berätta mer om det där Linda/Drakulina


Min syster heter Linda och min kompis heter också Linda men kallas för både Linda & Drakulina.

Av J Von Apa - 10 maj 2009 00:13

Nu hemma efter grill i Bälinge. Jag skulle kunna äta grillat var dag <3

Helis hem är som direkt hämtat ur en inredningstidning! I envy!

Karaoken var kvällens höjdpunkt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards