vonapa

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av J Von Apa - 30 maj 2009 10:53

Jag skirver bakifrån (jag gillar att det bakifrån)

Jag besökte Elisabeths hem och vi gick ner på stan/systemet. Jag var på oförskämt bra humör och det var dessutom fredag! Vi åkte hem till mig och satt i trädgården och drack några öl ivar och så lagade jag middag åt oss. Det blev mumsigt.

Jag vill tipsa om en god dryck: Brother Thelonious  (nr 1588)

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=1588&Butik=0&SokStrangar=


Av J Von Apa - 30 maj 2009 10:32

Idag bär det av på böljan den blå! Jag hoppas att det blir lika kul som jag har föreställt mig! Jag får inte börja snacka skit om mina kollegor igen, som jag alltid gör på fyllan! Haha

Av J Von Apa - 30 maj 2009 10:24

HERRE JISSES!

Gud så fuller jag blev igår. Jag söp bort ett oöppnat pkt cigg (lika bra) och jag trodde att jag supit bort min mobil, men jag blev hoppfull när jag såg föregående inlägg och tyckte att risken var minimal! Lovordade och hade det trevligt med Lotta, Åsa och Betzy. Den där elektrofesten på Linné  sög!

På väg hem vid stora torget satt jag med fjortisbrudar och vi hade ritigt trevligt! Men trevligast hade jag nog med den danska livets ordaren. 



Av J Von Apa - 30 maj 2009 01:29

Flustret utan sittplatser är som macka utan smör...

Ovido - Quiz & Flashcards