vonapa

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av J Von Apa - 3 maj 2009 22:17

Linda ska sova här inatt. Hon vågar inte köra bil. Trivsamt :D

Av J Von Apa - 3 maj 2009 21:58

Här är lite bilder från släktträffen i Österbybruk Foton tagna av Emmi & Pauli

Av J Von Apa - 3 maj 2009 17:12

Nu har jag & Linda beställt Pizza online. MAT MAT MAT!

Hon kom instövlandes nyss helt förstörd! Bakis som en student 1 maj.


Av J Von Apa - 3 maj 2009 16:51

Det blev thaimat. Den lilla thailändska damen frågade om jag ville ha min mat stark varpå jag svarade ja vilket kanske var lite dumt. Stark mat uppfattas med svenska mått; typ en gnutta paprikapulver på en kycklingbit, men i thailändska mått så måste det menas inferno i käften! Läpparna kändes helt uppsvälda! När det är så där starkt så blir det inte gott. Jag bara koncentrerade mig på att äta så fort som möjligt och dricka så mkt vatten som möjligt mellan varje tugga. Det var lite synd eftersom jag var så sugen på thaimat!

Av J Von Apa - 3 maj 2009 12:41

Ge mig thaimat eller en stor jävla pizza! Jag kanske orkar ta mig till Sommaro för inhandling av transfetter! Det finns en så jävla het pizzabagare på Sommaro. Jag kanske går dit iaf, även om thai är godare...

Av J Von Apa - 3 maj 2009 10:00

ATT Drakulina åkte för att hämta mig i Österbybruk igår! Festen där var iaf kul! Vi spelade kubb och åt god mat och återförenades med gammal släkt. Vissa spred dålig stämning men de flesta var jävligt kul att återse! Jag visste typ inte att en kusin hade gift sig...

Gitarrspel i kvällssolen och goda öl. Det kryllade av barn också. Kusinbarn jag inte har träffat IRL utan bara sett på bild. Väl i faster Marias järngrepp så kom Drakulina som en räddande ängel. Jag älskar faster Maria, men hon höll mig bokstavligt talat i ett järngrepp och försökte berätta något som jag inte kunde förstå och jag försökte berätta något som hon inte förstod så pappa fick agera tolk. Hur som helst så kom Drakulina och jag bjöd på grillat och sen åkte vi. Väl hemma i Uppsala så kände jag mig alldeles för full för att åka till Sthlm. Grejen var den att Drakulina skulle köra mig till Sthlm, men efter halva vägen så kände jag mig mest upprymd över att stanna hemma.


Jag och Drakulina självplågade oss med youtube-klipp (se nedan) och sen åkte vi till Palle en stund. Snart måndag igen, men imorgon slipper jag det där jäkla personalmötet iaf!

Av J Von Apa - 3 maj 2009 00:17

Ledsen ifall jag inte dök upp men tror att ni hade kul ändå! Jag tänker på dig och saknar dig. Jag hoppas att festen var rolig utan my gloryfull Appearance Mvh/Stalin I <3 U S

Ovido - Quiz & Flashcards