vonapa

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av J Von Apa - 13 maj 2009 23:27

Emmi, du är ett iddi som alltid ringer mig typ denna tiden onsdagar. När ska du fatta att jag faktiskt jobbar på vardagar. Jag hoppas du får mensvärk och ett litet skavsår på lilltån!

Av J Von Apa - 13 maj 2009 22:26

Min mobil är färdiglagan och jag kan plocka ut den imorgon! Jag hoppas att jag har tid då! Jag ska träffa pappa, men han kanske kan droppa mig på stan. Jag måste nämligen köpa något kraffs åt Evelina som fyller 13 år på lördag och så behöver jag snus och föda.

Av J Von Apa - 13 maj 2009 15:57

Konstnärinnan Anna Odell som man har läst om i media skall ställas inför rätta då hon fejkade ett självmordsförsök och lades in på psyket. Odell åtalas på tre punkter: Falskt larm, våldsamt motstånd och oredligt förfarande. Jag vet inte om jag ser det hon gjorde som konst eller någon form av dokumentär. Kanske dokumentär konst?


http://nyheter.se.msn.com/article.aspx?cp-documentid=16791161

Av J Von Apa - 13 maj 2009 15:51

Jag ska inte hymla om att jag har dåligt med cash (redan.) Ja så dåligt att jag inte ens har råd med mitt dagliga snus! Jag rotade igenom alla mina jackor och väskor utan den minsta tillstymelsen till något litet nikotinflarn, men sen gick jag igenom mina byxor som ligger i garderoben och CASHING! En FULL dosa Göteborgs rapé! 1-0 till mig!

Av J Von Apa - 13 maj 2009 06:06

Oj då! Jag har halkat ner till plats 40 på listan över mest aktiva bloggarna!

ILLA ILLA!

Jag har varit så lat och bara skrivit 34 inlägg förra veckan!!!11242

Av J Von Apa - 13 maj 2009 05:47

Att stiga upp 05.45 är pest. Tackar gudarna för att det snart är sommar. Det värsta som finns är att gå upp vid den här tiden i kalla november, ut i en iskall, mörk och snöblandad slask för att halka fram längst gatorna som en nyckläckt pingvin. NU kändes det helt plötsligt mycket lättare! Jag ska njuta av den här härliga årstiden.

Ovido - Quiz & Flashcards