vonapa

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av J Von Apa - 19 maj 2009 22:26

Undulat

Av J Von Apa - 19 maj 2009 19:13

Jag ska bara äta vegetariskt här hemma. Någon som vill ha två paket bacon?

Jag kan skicka det i ett kuvert. Paketen går till högstbjudande.

Av J Von Apa - 19 maj 2009 18:56

NU ska ni få ta del av min mobil. Jag har fått smaskiga sms!!! Jag skriver inte ut namn på personen i fråga...


sms1: Hej! Jag håller på att uppdatera min telefonbok. Så jag undrar om det här är rätt nr till Johannes /Madame Blechen)? Mvh ******* ****


sms2: Ja, fler och fler flyttar från uppsala så det känns dumt att inte hålla kontakten med de som är kvar. Plus att vi alltid har träffats slumpmässigt när du har varit på ett mer intimare humör än jag vid det tillfället, och det är ju bara otur


WTF!?

sms3: Det är ju sant ;-)

sms4: Lätt som en plätt! Jag är ledig fr.o.m idag (och har därav redan börjat med pilsner.) Så det är bara att lämna en intresseanmälan. Jag bor numera i en etta på Klockargatan, det kan vara bra att veta om du vill höra av dig brevledes.

sms5: C'est cool. Jag ska även träffa ******** i veckan. Om du ska öla så får du gärna slå en pling, det vore trevligt att träffas. Men det vore praktiskt att veta om du fortfarande är intresserad av "favorit i repris" som du har talat om när vi har träffats på stan.

W   T   F   !   !   !

sms6: Ja, jag vet! Ansikts boken är värsta grejen. Men jag har inge internet. Har du fast telefon så är det bara att ringa, eller, känner du för det, så får du gärna skicka ekivoka meddelanden. Allt är välkommet när man är en ensamstående, öldrickande (pilsk) ungkarl.

sms7: Parkfest låter prima. Förutom i afton, då råder hemmavarande, naken, i sängen. Äntligen ledig!

 Hmmmmm? Den där personen har jag inte talat med på åratal. Vad håller han på med? Haha!

Av J Von Apa - 19 maj 2009 13:41

Jag skriver det igen; är det apans fel eller är det djurskötarens fel?

Varför får vissa iddis för sig att de vill ha vilda djur som sällskapsdjur? Jag tycker att det är bedrövligt!

Att se en fullvuxen apa med blöja och koppel tycker jag ser helt sjukt ut!


"Nash fick fruktansvärda skador efter attacken och vårdas fortfarande på sjukhus. Synen är borta, liksom båda händerna och månader av ingrepp kommer att behövas för att rekonstruera hennes ansikte."



http://www.metro.se/2009/05/18/46063/lugnande-kan-ha-fatt-apan-att-ga-till/

Av J Von Apa - 19 maj 2009 13:35

Nu har jag bytt bort min öppningsonsdag med Lotta, min kollega. Det betyder att jag får stänga två dagar i rad, men det betyder även att jag får börja 08.35 två dagar i rad. Jag föredrar sovmorgon!

Av J Von Apa - 19 maj 2009 07:35

Det känns som att jag har cement i näsan. Nej förrestem, det känns som att jag har cement i hela jävla skallen!

Tanterna på jobbet har en period då de är tjuriga tanter. Jag tror alltid att det är jag som har gjort något, men så är det inte, det är jag övertygad om så det är nog bara tantbekymmer. Nu ska jag krypa in i duschen och sen ska jag krypa till buss'n och landa på skolan pigg och solig!

Ovido - Quiz & Flashcards