vonapa

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av J Von Apa - 24 maj 2009 16:49

"Killen från Killinggänget har fått grånande tinningar och börjat fundera över sin generations historia. Varför blev saker och ting som de blev? Henrik Schyffert har kommit för att ge oss perspektiv. I en ömsint och rolig monolog står han upp för sig själv och sin mission att reclaima the 90's! Med 80 föreställningar i ryggen tar Henrik Schyffert nu farväl av 90-talet genom att för en sista gång uppträda med "The 90's - ett försvarstal"


Värd att se! Schyffert är suverän! Han är rätt snygg också!

Av J Von Apa - 24 maj 2009 12:14

Gårdagen blev fantastiskt kul förutom att vi fick dras med en jävla kille som tyckte att supa, det är världens mest coola grej. Han pratade i superrapid och var mest obehaglig. Vi skakade av oss honom iaf.

Flustret var kul! Varför tror jag alltid att man dansar så jävla bra när man har druckit? Så upprörde jag Adde, Lindas kille enom att kalla honom för homofob. Han blev tydligen aslack. Jag ska nog skicka en ursäkt på Facebook. Jag sa så mest för att provosera. Jag blir lite provoserande på fyllan. Inte så att jag blir agro, men att jag kläcker ur mig sånna saker med ett hånflin. Det är ett under att jag inte fått smäll på käft'n ännu, men jag går om det börjar hetta till FÖR mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards