vonapa

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av J Von Apa - 7 maj 2009 22:09

Jag blev "anklagad" för att skriva mycket och jag som hade lite ångest över mina få inlägg för dagen. Det var min kära syster Sandra som skrev så och hon skrev dessutom att hennes Gambianska make är i Sverige nu! Världens trevligaste snubbe och Emanuel, hennes son avgudar honom! 1-1 till henne!

Jag har iaf tvättat en hög med kläder och bara suttit framför datorn.


Ding för er som vet vad jag menar...


Nu börjar mina härliga grannar sätta på kranen, slamra med möbler, skratta högt som några förståndshandikappade åsnesto osv. Det börjar alltid efter 22! Jag vägrar slå i väggen om de fortsätter senare. De sätter på kranen, stänger av, sätter på, stänger av hur länge som helst. Man hör exakt när de gör det, när de pratar och skrattar. Knulljuden har jag tack och lov missat!

Jag funderar på att börja dammsuga varje morgon innan jag går till jobbet. Typ slå dammsugarmunstycket mot golvlisten mot deras sovrum och lyssna på det här på högsta volym:

Av J Von Apa - 7 maj 2009 17:23

Ringde skatteverket och frågade om jag kunde dela upp skulden och de sa jag, sen frågade jag om förfallodatumet var augusti varpå mannen sa att det inte stämde, utan det är november! Jag blev glad!

Av J Von Apa - 7 maj 2009 16:51

Usch vilken intensiv dag det har varit idag! Är det meningen att två personer ska ta hand om 22 kids som är under 2 år? Det är intensivt! Det ska bli oerhört skönt att sluta 13.30 imorgon. Det är min stjärndag! Jag ska träffa Elisabeth och ta några öl efter jobbet, förhoppningsvis i någon solig park!

Av J Von Apa - 7 maj 2009 13:16

Kommentar på Facebook: asså, ATT du ser ut som john mayer


Tack Christin, you made my day! Glad att hon inte skrev Svullo eller Alf

Av J Von Apa - 7 maj 2009 07:04

Det var ett jäääääääävla tjatande och klagande överallt! Var glada för att ni lever för i helvete! Tänk på barnen i Schweiz!

Haha GUD vad jag tjatar och klagar på folk som tjatar och klagar. Dessutom är jag astrött. En stark 8/10

Ovido - Quiz & Flashcards