vonapa

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av J Von Apa - 26 maj 2009 21:55

Kanske bättre än originalet...

Av J Von Apa - 26 maj 2009 21:05

På den här bilden ser du en mördare! Ja du läste rätt; EN MÖRDARE!

Jag talat självklart om ölen där! Den ölen dödade min mobil för en månad sedan. Jag är iof glad att jag har en ny nu, men alla turer till the Rövhouse med den otrevliga expediten och 500 kronorna i självrisk kunde ha gjort mitt liv lite enklare... Det är rätt roligt nu i efterhand att jag tog kort på just den ölen som dödade min mobil (jag tappade ner den där i) Gör det då mig till mördaren? Nä, jag skulle inte tro det.

Jag fick tbx minneskortet efter "reparationen". Den där bilden måste ha tagits sekunderna innan min gamla mobil avled. Typ att någon ombads fota oss två och sen när jag fick kameran så föll den ner i glaset. *PLASK*

Jag har svaga minnen från just det tillfället...

Sofie är snygg och jag ser ut som en pudrat gruvfyllo. Jag klippte bort den stora snusprillan under min läpp för att skona känsliga läsare...

Av J Von Apa - 26 maj 2009 20:46

Joni säger:
 yo
 är du bra på mobiler
andypandy säger:
 självklart
Joni säger:
 GUD
 Min nya är keff
 Det går inte att skicka meddelanden eller ringa
 den är i offlineläge
andypandy säger:
 ok,
 simkortet är i?
 är det samma modell som den gamla?
 asså, nokia something?
Joni säger:
 ja samma
 simkortet är i
 N85
andypandy säger:
 är det ett nytt simkort?
Joni säger:
 laddat ner program osv men fattar nada
 haha
 nej
andypandy säger:
 ok
 öppna menyn.
 sen väljer du profiler
 eller profiles
 sen general
Joni säger:
 provar simkortet. Tar ut det och plockar in
 svensk text har jag
andypandy säger:
 okok
 men har du profiler nån stans?
Joni säger:
 "telefonen är i offlineläge!
 
andypandy säger:
 ok gå in där
 vad står det sen?
Joni säger:
 ah på profiler är det bara om man ska ha ljudlöst, möte, utomhus osv
andypandy säger:
 ok men välj nån av dom och aktivera
Joni säger:
 På allmän nu
andypandy säger:
 ok fortfarande offline?
 har den varit det hela tiden sen du fick den?
Joni säger:
 nej!!!
 haha
 'f an vad juste!!!
 
andypandy säger:
 din jävla mupp!!!  
 haha
 men vad bra.
 då vet du hur du gör sen då
Joni säger:
 Så simpelt
 Jag suger på ALLT som har ett batteri, kabel eller skärm
 tusen tack farfar
andypandy säger:
 du borde ha en iphone mao
 jag fick en igår.
 jag ska ge bort den imorgon. den är fan sämst.
Joni säger:
 Jag borde ha en manlig gen som gör så att jag kan byta en glödlampa. Jag är bra på smink! haha ring när DU behöver hjälp med det  
andypandy säger:
 japp
 det ska jag fan
 nu ska jag diska upp kaoset som setareh har ställt till med i köket
 fyfan INTE OK
Joni säger:
 haha
 Be safe m8



Konversation via MSN med Andreas

Av J Von Apa - 26 maj 2009 18:31

För alla oss som har haft förfest/fest/efterfest och tillåtit sina gäster att röka inne VET hur vidrigt det stinker dagen efter när man ligger bakis och skakis framför teven med en skål ostbågar, gloendes på gamla repriser av top-model eller southpark. man spyr nästan av rökstanken, men ett superbra tips är att hälla ättika i en skål och låta den stå framme i en hylla, bakom en tavelram eller på diskbänken. Röklukten försvinner faktiskt! (jag har själv testat). Ättika är Guds gåva till städtanten. Det fungerar på nästan allt! Det vet du som har tittat på tv-programmet "Rent hus".

Av J Von Apa - 26 maj 2009 13:38

Här kan du hålla koll på din stadsdel. Själv bor jag i Kåbo och det finns lite roligt fakta. Exempelvis vilka skolor som ligger i min stadsdel, restauranger och caféer i närområdet, snittinkomst bland invånarna med mera. Håll koll på din stadsdel även du!


http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=79-AV_ID=904010,00.html?from=puff

Av J Von Apa - 26 maj 2009 07:55

Varför dras inte vissa av mina räkningar från mitt konto när jag betalar med autogiro. Varje jävla gång samma sak med det där jävla CSN. CSN är bara problem. Jag ska ALDRIG mer ta ett CSN-lån. Jag ska fan ha cash när jag börjar plugga igen. Jag vet asmånga som pluggar och jobbar samtidigt. Menar, det skulle jag klara! Jag hade ju fan TRE jobb ett tag. Visst, det var rätt slitigt men att plugga är bara skoj.

Ovido - Quiz & Flashcards