vonapa

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av J Von Apa - 6 maj 2009 22:31

Den här låten var en favorit på Black orchid, klubben alla hängde på när det begav sig . Det var tider det. Det ljuva 90-talet ;) Låten är däremot äldre

Av J Von Apa - 6 maj 2009 16:40

Den här kvinnan sköts i ansiktet av sin make. Hon har fått en ansiktstransplantation och resultatet blev ju faktiskt bra med tanke på hur hon såg ut efter mordförsöket!

Ansiktet blev ändå oerhört annorlunda från hur hon såg ut före överfallet. 

Känsliga läsare varnas att se på klippet!

fotot föreställer Connie som hon heter före attacken

Av J Von Apa - 6 maj 2009 16:33

Jag brukar följa mina kompisar bloggar som jag har som länkar på sidan. Vissa av dom uppdateras aldrig och därmed besöker jag dom inte heller.

SKÄRPNING (för andra gången)

Av J Von Apa - 6 maj 2009 16:29

Fy fan vad det ösregnar blandat med hage där utanförl. Mina skor är dyngsura! Det är bara att strippa och sätta på sig mjukisbyxor. Trött, blöt & kall!

Ngn som vill göra något kreativt till helgen? Jag hoppas att det blir soligt, för då kan man ju sitta ute!

Av J Von Apa - 6 maj 2009 12:56

Jag undrar hur långt fängelsestraff jag skulle få om jag bodde i Burma? Antagligen skulle jag väll stenats på öppen gata...


"Bloggaren Maung Thura är dömd till fängelse i 59 år. Anledningen: Han publicerade videoklipp på sin blogg. Klippen är filmade efter cyklonen i Burma förra året. Maung Thura är mer känd som Zarganar och är burmes."


De 10 värsta länderna för bloggare

1. Burma
2.Iran
3. Syrien    
4. Kuba
5. Saudiarabien
6. Vietnam
7. Tunisien
8. Kina
9. Turkmenistan
10. Egypten


http://www.metro.se/2009/05/05/22635/varldens-10-varsta-platser-for-blogga/

Av J Von Apa - 6 maj 2009 06:02

Jag ska nog göra slut med min garderob. Vi har liksom glidit isär och jag har inga känslor för den längre och om jag ska vara ärlig så hatar jag den.

Ovido - Quiz & Flashcards