vonapa

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av J Von Apa - 28 maj 2009 22:30

Abir, en tjej som känner Dena ringde mig nyss och frågade mig om hur och från vilken bank man kan ta lån om man inte har något jobb... Jag har inte träffat henne på flera år så jag blev lite paff. Jag föreslog Ikanobanken (?) varpå hon frågar om den finns i Falun. "Ehh... Jag vet inte men kolla på nätet." Hon berättade att hon inte har något jobb eller pengar osv. Jag undrade lite nyfiket vad hon skulle göra med lånade pengar varpå hon säger "resa". Smart brud det där... Jag skulle nog inte ringa en halvt okänd person 22.30 en torsdag och fråga om vart man kan ta lån. Ser jag ut som en belånad åsna eller?

Av J Von Apa - 28 maj 2009 22:08

Rätt rolig sida om statestik kring löner osv. Har du rätt lön?


http://www.lonestatistik.se/

Av J Von Apa - 28 maj 2009 19:02

Jag känner mig inspirerad i köket nu, men disken får vänta...

Av J Von Apa - 28 maj 2009 17:47

Nu hemma efter lite mathandling och skuldbetalning till pappa. Alla räkningar är betalda. Speciellt EN som jag fick hem idag från ett företag som heter "SVEA EKONOMI"


Vad fan är det där liksom? Jag mitt pucko har gjort en kreditupplysning av mig själv och får därför punga ut med 353 kronor! Det känns inte så jäkla soft!


"Fakturan avser Kreditupplysning utförd på Er själv och beställd på kredittest.se"


Jävla iddi. Jag var nyfiken på ngn annan men gjorde bara på mig själv och sket i att kolla den där personen då jag var nojig att det på något sätt skulle synas. Ja jag får väll sona min nyfikna, klåfingriga personlighet!

Av J Von Apa - 28 maj 2009 13:12

"Hovet vill inte ge några fler kommentarer om Daniel Westlings njurtransplantation i går."


-Nähä... Why not?


"Orsaken till transplantationen är en medfödd men inte ärftlig sjukdom som har lett till nedsatt njurfunktion."


-PUST!


"Kronprinsessan Victoria fanns inte vid Daniels sida efter operationen. Hon är på Grönland tillsammans med kronprins Frederik från Danmark och kronprins Haakon från Norge"


-Åh en sån partner skulle jag också vilja ha!


Charmigt par det där...


http://www.metro.se/se/article/tt/2009/05/28/victoriadanielnjure/

Av J Von Apa - 28 maj 2009 13:02

Lönesamtal nästa vecka. Jag har en känsla av att jag kommer att få en orättvis höjning. Jag jobbar och sliter och är aldrig sjuk och faktiskt väldigt pedagogisk, uppfinningsrik och kommer med olika synpunkter på saker som kan förbättras. Dessutom är jag omtyckt av barn, föräldrar och personal. Jag ska begära en höjning med 1500 kronor, men jag blir glad om jag får 500 mer. Det är det minsta jag blir glad över! Vi får se hur det går. Berättar mer på tisdag då samtalet skall äga rum!

Av J Von Apa - 28 maj 2009 07:26

"Nu är Pridefestivalen i Uppsala invigd. På Grand talades det om samhällsförvandling, och bjöds på underhållning. Backslick boys, tjejer som uppträdde som killar, bjöd på en bejublad show."


MEN GUUUD SÅ ORIGINELLT!!!


Om de ska draga så kan de väll se lite heta ut. Inte som 4 spinkiga gubbar som är på semester på Cuba. Läs hela artikeln nedan. Där är även bilden...


http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=913231,00.html?



Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards