vonapa

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:33

Och alla ni som inte svarar på sms eller andra former av meddelande så vill jag bara säga en sak: RÖV!

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:20

Jag är en sån jävla torsk på <3

Av J Von Apa - 21 maj 2009 22:06

Be my baby ******* ****

Av J Von Apa - 21 maj 2009 21:41

Nästan alla bloggar på bloggagratis har så jävla ful design. ok, jag säger inte att jag har världens mest utsökta estetiska ådra, men SNÄLLA!

Surfa runt på 10 sidor på måfå och kolla in... Det är INTE ok! Inläggen är varierande innehållsmässigt även om kanske 10% handlar om hästar, hundar eller barn...

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:22

Leila K säger: "En kille får vara som jag är: lite rockig, trashig och röjig. En flicka ska bara sitta ned och säga ja tack eller nej tack" Men Leila K säger inte "tack", hon säger "fuck you, fuck you very much"!

 

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=84099437249&h=imPNS&u=RjpxC&ref=nf

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:19

Skalle av Australopithecus afarensis. Kan även vara skallen av mr TOBO 2008

De där tänderna påminner lite om mina (fast mina är mindre)

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:14

BIFF


Fan vilken skabbig tallrik. Kan jag ana en ungkarl som försöker snickra ihop en gourmé-tallrik och med en estetik likvärdigt en afarensis (jag vet iof inte mycket om deras estetik) så har den personens komposition verkligen misslyckats. Tänk dig Mat-Tina snickra ihop det där. Hon skulle fan bli hatad av hela svenska folket...

Av J Von Apa - 21 maj 2009 19:52

Nu ska jag ner på stan. Marcus ringde och han vill hänga på nån bar, men jag har verkligen inte råd, så jag grundar lätt med innehållet ur kassen som låg under bordet på altanen.  Det suger att man får lön efter långledigheten, men då sparar man lite kosing iaf.

Ölen smakar sushi...

Ovido - Quiz & Flashcards