vonapa

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

gäst bloggar!!!!!!!

Av J Von Apa - 5 januari 2010 19:16

Hej, eum... johannes och frida (min bästis) har tvingat mig att (j)gästblogga. Emilia här förresten (johannes lilla lillasyster). vi dricker lite öl, och lyssnar på ljuvlig musik. dem sitter i vardagsrummet, då jag icke ville att dem skulle vistas i samma rum (prestationsångest). JAG ÄR SÅ OINSPIRERAD JUST NU. *tar en paus på 29min* letar efter inspiration. (snarare 40min senare). samtalsämnet hängde mest rum runt olyckliga slut som; typ, påbajsningar, påkissningar, kräkningar, etc. nu ska jag få en gäst snart till johannes. kul. he. men gü vilket tråkigt inlägg det här kommer bli. jag skämms lite (mkt) då jag thatat om att jag vill ha en egen blogg....  hoppas inte det här inlägget får johannes blogg att gå i konkurs.........

1000 min senare...... johannes platt tångar fridas får osv, och jag sminkar mej i tok rött läppstift, hoppas det blir bra. tror inte det, men nåväl. snart kommer min gäst (igen) he.(yttligare 1000min senare). SERIÖST. nåväl. man får ligga som man bäddar.......................

TUSAN! SLUTAR BLOGGA NU, mvh/ exorcisten. hoppas jag får en 2a chans i framtiden.........................................
..................................................
................

Ha En trevlig Kväll allesammans! jalla bye

 
 
Sanna

Sanna

6 januari 2010 00:07

Skoj att gästblogga och det har jag aldrig gjort.
Ha det gott vem som än läser det här av er.
Lägger svaret på "finn fem fel" i det inlägget högst upp.
MVH//Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards