vonapa

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av J Von Apa - 2 juni 2010 19:30

Jag & Elis stirrar tbx på den livsfarliga & läskiga persierkatten!  

Av J Von Apa - 2 juni 2010 17:29

Var på kattjakt då lillkissen inte var hemma. Han har en tendens att smyga in genom dörrar när man öppnar. Han har både påträffats i husets gemensamma förråd och i min frys som jag tidigare skrivit om. Då han inte dök upp på ett tag gick jag en promenad runt huset, tittade i förrådet och lyssnade efter jam (ingen katt.)

Jag gick en bit upp på vägen och fick se något ligga där helt orörligt. Jag blev kall och rädd och gick mot det orörliga föremålet... En gammal tröja (PUST!)

Jag gick lättad hemåt och där stod han utanför fönstret och jamade, det lilla puckot! Gud så skönt! Det är så jävla skönt att ha hörande katter!

Av J Von Apa - 2 juni 2010 15:50

Ditt resultat

Blodomloppet i Uppsala 2010
Anonym
Startnummer4206
Klass5 km Herrar
   
  Bruttoresultat Nettoresultat
Mål38:0036:44

Ovido - Quiz & Flashcards