vonapa

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av J Von Apa - 5 juni 2010 12:00

Känner mig otroligt risig från igår :/ Jag och Emmi ska hur som helst till bolaget snart. Ska bara skriva på lite papper och träffa mor & mormor en stund. Jag måste även hämta min cykel på stan. Jag hoppas att den är hel...

Av J Von Apa - 5 juni 2010 09:14

Det var så skönt att få sluta 13.30 från jobbet igår! Jag cyklade ner på stan i värsta kalabaliken med tutande traktorer och skrikande studenter. När studentkaravaner stormar genom stan verkar det som att köra mot rött är helt ok! Det skulle ha gått snabbare att krypa till stan än att cykla. Jag satte mig med en islatte och kollade på spektaklet på tryggt avstånd. Träffade sedan Raz och Bab. Köpte mer fika och kände att magen inte ville ha hinkvis med mjölk. Jag & Raz gick till Palle och tog varsin pizza & några bärs. Linus & Dennis kom och vi begav oss till hum-c (Fan jag missade pet societys lyckohjul igår så jag måste börja om från noll   )

Nåväl, Linus kompis, den tysta & nyktra mannen med flätor kom och satte på VNV-nation och var allmänt tyst. Marcus kom och höll ställningarna efter ett tag. Alla tyckte att vi skulle till Diana städ AB och jag följde snällt med. Hon bjöd på bubbel och jag smörade och var trevlig, men sen hade jag gjort mitt där! Jag vinglade iväg hemåt för att nyktra till och byta kläder. Jag lagade mat och kollade på Sopranos istället, så det blev inget Orchidea. Det kanske var lika bra det...

Jag gjorde även en rejäl städning bland mina FB-vänner. Jag tycker det är fjantigt att ha tusentals polare på Fejan när man bara har kontakt med 900 av dom.


Jordgubb

 

Funghi

 

Linus

 

Raz


Gröngräs och återfunna glasögon!

   

Ovido - Quiz & Flashcards