vonapa

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av J Von Apa - 9 juni 2010 22:33

Jag har ett tvång och det är att dagligen spela pet society, en applikation på Facebook. Det är som world of warcraft fast för 4-åringar kan man säga... Nu har iaf mitt gulliga djur Turpa köpt ett ägg och skalet har knäckts och det  skakar om det!!!1121221. Jag har ingen aning om vad som finns inne i det! Dagens höjdpunkt!

Förresten älskar jag ugglan som sitter där i trädet :D Ett kap!

 

Eeeh... PASS!

Av J Von Apa - 9 juni 2010 16:45

Jag kom nyss hem från en date med mamma. Vi hämtade ut ett paket och sen fick jag se hennes nya lägenhet. Den var jättemysig!

Nu är jag iaf hemma, trött som ett as! Jag har vaktat kids hela dagen! Med att "vakta" menar jag att passa ungar som knappt kan gå som prompt ska testa sina gränser genom att klättra i rutschkanan, på staketen, gå i trappor och ta sig upp i sina vagnar varvat med gallskrik och rop efter mamma. Det roligaste är att det är mig de ropar på. De blir helt förkrossade om jag exempelvis ska gå på toa. Jag är deras stora idol verkar det som. Iaf de minsta barnen som jag har skolat in. Jag har rundgång i hela huvudet känns det som just nu! Vi har dessutom fått lappar om nya kids till hösten. Vi får SJU nya småttingar som säkert inte kan gå eller stå. Det kommer att bli intesivt och väldigt haram, men nu ska jag bara fokusera på min semester som inom kort komma skall!

 

Av J Von Apa - 9 juni 2010 06:02

Min nya morgonrutin: att kolla SMHI:s sida om vad det ska bli för väder för dagen. Jag är absolut inget metrologtorsk, men jag måste kolla om jag kan släppa ut mina katter eller ej då jag inte, inte, INTE får ha mitt fönster öppet då det regnar, för det har min hyresvärd sagt...   

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards