vonapa

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av J Von Apa - 14 juni 2010 23:15

Jag känner doften av semester! Grillade champinjoner, iskall öl utomhus, picknick i gröngräset, borttagning av festingar från mina kattskrällen (någon som vill hjälpa till den dagen?) Tidiga mornar gåendes från någon fest mitt i veckan, sitta inne och spela töntiga spel när det regnar och åskar ute. JÄVLAR vad det kommer gå undan och snart är jag där igen på jobbet med nya kids som skriker och föräldrar som lämnar omärkta extrakläder ut och in...

Jag hoppas att jag inte kommer att vara helt ruinerad efter alla mina utgifter som ska betalas så att jag kan ta nån billig resa till Barcelona i Juli. I värsta fall (inte så jävla illa) får det bli tåg till Köpenhamn, men jag ska fan inte bo på samma skitvandrarhem som sist! Jag har även fått förfrågan om att hänga med Drakulina till Dublin. Allt handlar som sagt om ekonomin. Det kanske bara blir grill i Bälinge eller en termos med kaffe till 4-H...

Av J Von Apa - 14 juni 2010 07:57

Grattis på födelsedagen Elisabeth!

  Älskar din T-rex hand! Eller ska det se franskt ut?

Ovido - Quiz & Flashcards