vonapa

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av J Von Apa - 20 juni 2010 20:46

Om man ska sammanfatta mina känslor med några ord så skulle det kunna bli: kuk, fitta, helvete, satan, röv, hora, bajs, fittröv, jävla kukhelvete, satan i helvete, skit osv.

Jag kände mig käck och tog en uppfriskande promenad ner på stan för att hämta min cykel från stationen. När jag kommer fram till cykeln ser jag till min stora fasa att bakdäcket ännu en gång har fått punka! (kuk, fitta, helvete, satan, röv, hora, bajs, fittröv, jävla kukhelvete, satan i helvete, skit osv.)

HAPP...

Bara att fortsätta vandra men nu med en bångstyrig cykel vid min sida. En jävla cp-gubbe frågade om jag hade fått punka. Jag ville slita av honom huvudet och trycka upp det i hans gubbfitta, men jag sansade mig och sa "ja"

Jag fortsatte min vandring mot Ekebymacken för att pumpa däcket men det bara pyste... Jag vill döda den personen som kom på bakdäcket just nu... Jag gick hemåt JÄVLIGT sur. Tanken att åka kommunalt gör mig illamående och förbannad! Att passa busstider, byta buss, träffa sura chaufförer, illaluktande gubbar och fula brudar är inte min grej... VERKLIGEN INTE!

Nu ska jag tröstäta framför teven, men för att stilla min ångest ska jag nog ta och betala en bunt räkningar som jag just hittade...

Av J Von Apa - 20 juni 2010 14:32

FAN min cykel står på stationen. Orkar jag hämta den idag? NEJ! Jag gör't imorgon tror jag. JAg ska fan bara owna fläsket. Kanske börja betala lite räkningar...

Av J Von Apa - 20 juni 2010 02:53

 


Kan någon som är kunnig inom området förklara för mig vad jag bör göra? Så mkt material i text, bilder kommer att gå förlorat. Jag kan verkligen inte kopiera/spara allt därifrån. Det är fan material som är över 10 år gammalt! TASKINGT!!!

Av J Von Apa - 20 juni 2010 02:46

Taskigt gjort! En del av min internetdebut går nu i graven. TACK för att ni tar bort fina minnen och slänger dom åt h-vete. Jävla kukar!  

Av J Von Apa - 20 juni 2010 00:55

Jag är verkligen ingen stor royalist, även jag tycker att Victoria är charmig. Jag har iaf suttit klistrad vid teven hela dagen och sett allt från början till slutet då det ändå är historist med material som aldrig tidigare visats för pöbeln. Gud vad Sivan svängde om där på dansgolvet!

Jag skulle aldrig klara av att vara kunglig! Shit vilka långa sittningar de måste stå ut med. En sak till, var det bara jag som ville sjunka genom jorden när Prins Daniel öppnade sin mun och var inte Prins Carl-Philip bedårande?  

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards