vonapa

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av J Von Apa - 25 juni 2010 11:16

Idag är mina vackra ögon röda och halsen är totalt fuckad! Dessutom låg det en död fågel i hallen och en homofil i min säng. 

Jag ringde iaf taxibolaget och sa att jag var jag varpå telefonisten frågande vad jag heter

-Gösta

-Vänta, du ska få tala med chefen


Så blev jag åter utskälld av svålet men jag var snäll och sa att jag inte minns ngt. Jag bokade en bil till 16.40 och sen mötte jag den och betalade en skuld jag tydligen hade. Dennis AKA homofilen stod där när jag kom för att hjälpa om taximaffian skulle binda mig och dra ut mina tånaglar med hovtång... Jag betalade de 180 kr jag var skyldig + framkörningsavgift och så fick jag mitt id! Jag shoppade öl, cider, vin & vodka. Allt tog slut utom vodkan som jag må dricka idag. Jag känner mig rätt risig. Ok vinet drack jag inte. Det fick Emelie B...


Jag och homofilen gick en sväng till hum-c. Vi tog med en ask jordgubbar & körsbär. Jag gav bort ett litet porslinsfat med Vickan & Danne i present till Micke som fyllde år. Emmi var också där. Vi drog till stadsparken efter ett tag då Emmi ville ha lite chokolate lovin'. Vi mötte Drakulina, halva AA och min kusin & hennes väninna. Vi pratade längst ån och jag började bli lite rajraj. Avsluning på Flurran med tequila rose.

Nu: Pizza plz!

             

Ovido - Quiz & Flashcards