vonapa

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av J Von Apa - 10 juni 2010 21:43

Såg nyss att Elis öga är uppsvullet. Han ser så gullig, puckad och lite street ut.

  Man får väll hoppas att det var en stare som pickade honom i ögonbrynet, men jag är rädd för att han krockade med fönstret när han graciöst likt en flodhäst på thinner skulle hoppa in efter sina mördarstråk...

  Jag har naturligtvis grundligt känt och tittat på hans öga. Han verkar obekymrad när jag petar runt där. Han är precis lika kurrig och puckad som vanligt. Kanske bara en infektion eller krock med något. Jag får vänta nån dag och se om det blir bättre innan jag slungar in honom i en laggårdsvägg.

Av J Von Apa - 10 juni 2010 20:41

Bara jag med morbid humor? Undrar hur det gick för den stackars Brassen?

Av J Von Apa - 10 juni 2010 19:52

Här är ett klipp med ett gäng snubbar som blir förnedrade pga sina "kukar"

Nja, jag skulle inte kalla det för kukar... Snarare pittar, pillesnoppar eller snibbar (om ens det)

Jag skulle SÅ gärna vilja sitta där i panelen med en wig, asmycket smink och fem flaskor vin! Fan vad kul jag skulle ha haft!!!

Av J Von Apa - 10 juni 2010 17:48

Ägget är inte kläckt ännu.

En sak; de värsta bloggarna som finna är de bloggar som är helt tillägnade bloggarens partner! Kan man bli mer ointresserad av vilken förlovningsring de funderar på att köpa eller alla tusentals bilder av gozmyzpuffkissfnitterlolz. Alla vet ändå att det kommer att ta slut för eller senare!

Nu ska jag hänga tvätt och fortsätta va' bitter & trött.

Ps. Lovar att lägga upp bilder av kläckningsresultatet!

Av J Von Apa - 10 juni 2010 07:02

Fan vad pinsamt få som läser min blogg. Glansdagarna är över tror jag, eller så är det så att det är sommar och folk har bättre saker för sig än att surfa runt och läsa bloggar.

*Kollar SMHI* - Grått och lite sol. Inget regn enligt dom.

*Kollar ägget* - Fortfarande ingen bébé   

Nu ska jag slänga i mig en macka och cykla till jobbet. Torsdagar är värst. Då måste jag jobba själv med yra hönan i en timme dvs jobba helt själv och samma sak imorgon. Hoppas på en date med Berit!

Ovido - Quiz & Flashcards