vonapa

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av J Von Apa - 7 juni 2010 23:10

Likt Jocelyn Wildensteins anlete kan mina semesterplaner jämföras...

 

Av J Von Apa - 7 juni 2010 22:47

Det finns något hos vissa människor som får mig att känna mig irriterad och illa till mods! Inte utseendemässigt men vissa personlighetsdrag. Ibland kan helt okända personer komma in i ett rum och deras aura (eller nått) får mig oerhört irri eller i vissa fall när det är folk man känner till, bara att se dom på håll eller bläddra förbi ett foto på Facebook göra att jag blir på dåligt humör. Är det så för dig med?

Av J Von Apa - 7 juni 2010 16:29

Nu kom kattskrället in med ett helt fågelbo! Han såg jävligt nöjd ut. Jag däremot var mindre glad... Hoppas han inte kommer in med fler kadaver!

Av J Von Apa - 7 juni 2010 16:07

Nu har Elis kommit in med en död fågelunge. Tack för presenten kompis!

Av J Von Apa - 7 juni 2010 15:23

Nu är jag hemma men sen är det möte. Orkar man? Knappast! Jag har sån jävla stor semesterlängtan så att klockorna står stilla! Jag har kollat tågpriser till Köpenhamn och flygpriser till Barcelona. Jag hoppas att jag har råd! Annars blir det fan som förra året då mitt längsta utflyktsmål blev Furuvik...

Ovido - Quiz & Flashcards