vonapa

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av J Von Apa - 23 juni 2010 22:53

 

Av J Von Apa - 23 juni 2010 22:45

Jag försökte limma fast en rundad skyddsgrej på en vass kant och suckar irriterat och en kollega som jobbar inne på skolan går förbi.

Jag: Usch det här är verkligen inte min grej

Hon: Vad är din grej?

Jag: Äta chips.

Hon: OCh dricka vin?

Jag: Ja.

Av J Von Apa - 23 juni 2010 18:42

-Ja tiiiitta vad toti du va' nu...

Av J Von Apa - 23 juni 2010 18:21

Vad fan var det jag skulle berätta... JUST! Jag ska ju till Suomi 1/7. Till min fasa ser jag att mitt leg har gått sönder, just precis nu! Jävla helvete vad typiskt! Kollade med polisen hur det funkar med id/pass och det tar 5 arbetsdagar + att man med största sannorlikhet behöver något slags intyg från skatteverket el dyl. De som hade hand om id-handlingar slutade 11.00 (Bra arbetstider)


FUDGE!


Så kom jag på att ett vidrigt taxibolag tog mitt leg i pant en gång då jag inte hade pengar på kortet och jag åkte på fyllan (jag var ung och dum) men eftersom det var så länge sen så borde väll mitt id-kort vara någon annan stans än i deras svarta låda. Alltid värt ett försök så jag ringde och kollade...

Fan vilken tur att jag minns vilket taxibolag det var för de hade nämligen mitt id-kort där!
(jävligt skumt att de inte skickat det till polisen)
Nåväl, nog om pinsamma fylleminnen (jag var ung och dum)
Imorgon ska jag hämta det och resan till Suomi är räddad! Jag behöver bara en bodyguard ifall det skulle vara så att taximaffian skulle krossa mina knäskålar för att jag är sen med notan. Jag hoppas att det är glömt!
Ovido - Quiz & Flashcards