vonapa

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av J Von Apa - 13 juni 2010 09:29

Gårdagen i Bälinge var mysig! Jag och Emmi drog dit redan kl 1 och vi fick hjälpa till att göra sallad, rensa jordgubbar, dricka kaffe, smaka bananaöl, prata minnen och bara owna! Min kusin som kom lite senare sa att jag verkade vara på ett delightfull mood och jag måste säga att så var fallet! Maten var fantastisk (som vanligt) och ölet flödade! Synd att det var blåsigt som i helvete och regndugg men vi satt iaf ute under tak. Jag, Adde & alla kids kickade boll

*morbror kickar boll med en öl i handen*

Är inte det en härlig syn? Jag fick smaka de godaste quornfiléerna ever!

Efteråt skjutsade mamma mig till Klockargatan till "A". Där hände det ett & annat... Det var väll på tiden? Jag blev utslängd efter ett tag. Det blev inget sova över så jag tog en taxi hem. Det var fan rätt skönt att vakna upp hemma iaf! Synd att jag vaknade så förbannat tidigt *Tack Elis & Kishmisk* Det är rätt puckat att sova med öppen sovrumsdörr om man vill ha sovmorgon...

 

Ovido - Quiz & Flashcards