vonapa

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av J Von Apa - 1 juni 2010 21:22

Guud vilket lopp! Jag och Annelie gav järnet och sprang nästan hela vägen (5km)

Det tyckte jag var asduktigt med tanke på min kondis som kan liknas med en smällfet pensionär med kol! Sen ska vi inte tala om uppvärmingen! Den mest simpla friskisgympan som självaste gammelmormor med Downs skulle ha klarat av, men jag hade feta problem med kordinationen... Jag sprang iaf loppet och kände mig MYCKET duktig! Efteråt fick alla från jobbet 4 kassar med god picknick!

Mina lår är hårda som två djupfrysta sälkutar och det känns som att hela kroppen skakar! Jag gillar känslan! När vi kom i mål fick vi dessutom medalj (alla som sprang fickdet) samt en oversized t-shirt som jag kan använda som nattlinne! Nu ska jag softa en smula (i mitt nya nattlinne) och sova tidigt. Ska nog gosa lite med katterna också då jag har dissat dom hela dagen.


Jag innan

 


Uppvärmingen


Trött jävel, men JÄVLIGT nöjd!

   

Av J Von Apa - 1 juni 2010 07:54

Direkt efter jobbet (17:30) ska jag fort som ögat cykla till Studenternas IP och "springa" blodomloppet. Fan om det börjar regna!

Nu: Äter frukost för första gången på 14 år (typ)

Nu ska jag rota fram gympakläderna! Wish me good luck!

Av J Von Apa - 1 juni 2010 00:41

Min lillasyrra fyller år idag (1/6)
Stor tjej som kan handla på bolaget. Dessutom är hon ju inte tonåring längre utan en vuxen korv!

GRATTIS!!!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards