vonapa

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av J Von Apa - 26 juni 2010 14:19

Gårdagens midsommarfirande gick lugnt till hos Ania. Jag väcktes av Andreas telefonsamtal. Jag hade somnat på soffan och jag skulle va' hos Anki 17 och nu var hon 16.30 Jag hatar att vara sen så jag flög upp, ringde en taxi, tog en türkdüsch och kraffsade ihop ngt som jag kunde ha på mig (glömde strumpor & parfym) och kutade ut till taxin som ett flåsande åsnesto. Vodkan hade jag iaf med mig...

Väl framme hos Ania märker jag till min stora lättnad att jag var den första gästen. Jag & Anki förberedda och piffade, klappade kissarna osv.

Tror att de andra gästerna kom 18.15 och därefter 20.30 :/

Vi gjorde goda drinkar, grillade, ölade och körde jag har aldrig. Mycket trevligt trots att jag kände mig sådär segfull. Bra att jag vaknade 14. Nåväl, jag har fan semester! UNNA!!!

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards